Gå til innhold

Vil du kremeres... Eller begraves?


power

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jord = Råtne på kirkegård.

Vann = Kiste plopp i havet.

Ild = Kremasjon.

 

Men jeg vil ha en luft = gribber, mao et land med fjell og gribber :grumpy:

 

Og hvis du er uhelig... og det blir gjort i norge så er dine såkallte populere Gribber noen plagsomme skrikende Måker =)

Lenke til kommentar
Jeg skal gå opp til fjelltoppen for egen maskin, vi hellige menn vet når døden inntreffer. :D

 

Så lenge jeg blir spist opp av noe som flyr er det ett fett, syns gribb er kulest (tror dessuten det ikke lar seg gjennomføres i Norge :grumpy: )

 

Også aner du feil, bare litt vondt imagen av for sterk mat... så må du gå hele veien ned igjen :lol:

Lenke til kommentar

Hey, har jo glemt å svare på spørsmålet. Jeg vil begraves. Organdonering - greit, men jeg tviler noen vil har organene... skal jo leve til jeg blir 90 :roll:

 

I tillegg vil jeg driste meg ut med en liten teori her. Kremering er "sørpå" fenomen. Jo lenger nord man kommer i landet, jo mindre kremering.

Logisk nok med hensyn til plass på kirkegårder :shrug:

Lenke til kommentar
Må vel bli begravd,

 

Hvis det ikke hadde vært noe mulighet å bli fryst ned :D

 

Hva er vitsen med å fryse ned hvis man likevel allerde er død.. Og hvis de skulle igjennopplive deg i fremtiden.. vil du likevel være gammel og grå... :roll:

Lenke til kommentar
Må vel bli begravd,

 

Hvis det ikke hadde vært noe mulighet å bli fryst ned :D

 

Hva er vitsen med å fryse ned hvis man likevel allerde er død.. Og hvis de skulle igjennopplive deg i fremtiden.. vil du likevel være gammel og grå... :roll:

 

Om du blir fryst ned så holder jo du deg like bra. Med tanke på utseende. Det er selvfølgelig ikke snakk om vanlige matfryser, men sånt som en ser på film.

 

Det er noe av det samme prinsippet som gjelder i frysere. En grandiosa holder seg mye bedre av å ligge i frysern og kan i teorien ligge der så lenge den vil, uten at den blir dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...