Gå til innhold

Hvordan unblocke websence skoleblokkering?

sajjo187

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tok meg litt tid til og lage en guidevedrørende dette, i tillegg la jeg til alle filene ferdig konfigurerte til å koble opp mot min SSH server. Du kan jo alltids stikke innom å laste dem ned for og testkjøre? :)

Alt skal fungere strålende, og best av alt du slipper betale /lete etter en god ssh server.

Endret av iNzzain
Skrevet

Tok meg litt tid til og lage en guidevedrørende dette, i tillegg la jeg til alle filene ferdig konfigurerte til å koble opp mot min SSH server. Du kan jo alltids stikke innom å laste dem ned for og testkjøre? :)

Alt skal fungere strålende, og best av alt du slipper betale /lete etter en god ssh server.

Bra guide:)

Men hvordan fungerer dette på en skole-pc?

Den er helt "låst".

Har prøvd PuTTy der før for å koble til ipoden, men det ser ikke ut til å virke... Får opp et lite vindu også skjer det ingenting.....?

Skrevet

Da virker det som om du ikke får kontakt med (det du prøver og koble deg til).

Skal fungere fint på en skole-pc uten admin rettigheter (så frem du kan forandre på settings i IE eller FF.)

Prøv i morgen og gi en lyd om det fungerte. :)

Jeg kan si at det fungerer fint om du sitter på HFK (hordaland fylkeskommune sitt nett).

Skrevet

Da virker det som om du ikke får kontakt med (det du prøver og koble deg til).

Skal fungere fint på en skole-pc uten admin rettigheter (så frem du kan forandre på settings i IE eller FF.)

Prøv i morgen og gi en lyd om det fungerte. :)

Jeg kan si at det fungerer fint om du sitter på HFK (hordaland fylkeskommune sitt nett).

Takk! Bare si ifra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...