Gendarmerie Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Siden vi allerede har en tråd hvor vi lister opp det vi ønsker oss til jul ,tenkte jeg det hadde vært artig å sett hva forumfolket gir bort i år. Selv gir jeg bort følgende: Bror: Gavekort til G-Sport Søster: Gavekort til H&M Mamma: En flaske rødvin Pappa og kona hans: Håndklær og en boks med smågodt Onkel: En sixpack med Dahls Pilsner (han studerer i København for tiden og savner Dahls-ølet vi har her i Trondheim) Hva med dere?
Special P Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Mamma: vet ikke enda Pappa: Værstasjon og bok (1500 kr) Lillesøster: Penger (1000 kr) Storesøster: Kaffimaskin-ting eller noe sånt (1500 kr) Kompiser: Flytende gaver Meg selv: Skibukse (2500 kr) Meg selv: Ps3 og tv (9000) Meg selv: Nye skisko (3300) Meg selv: Hemsedaltur 2
Takkformeg Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Mamma: Jamie oliver pizzastekestein Pappa: Logitech laptopunderlag med høyttalere og vifte Bror/svigerinne: Digital fotoramme Søster/svoger: "Tryllekopp" fra japanfoto Døtrene til bruttern: Hello kitty tilbehør til nintendo ds Min kjære: Ipod nano + litt småting Dattera til søs: Tigergutt som hopper!
Burritosen Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Mamma: Topp/genser Pappa: Parfyme og treningssokker Stefar: PC-brett (sånn pcen kan ligge på) Stemor: Film og treningssokker Storesøster: Design ullsokker! Hoho Lillebror 17 år: Film Stebror 17 år: Film Lillebror 12 år: Mario Kart spill til Wii. Lillebror 9 år: Lavalampe Lillebror 7 år: Lavalampe Lillesøster 6 år: Film og smykkeskrin Tante: Bjørn Eidsvog CD (kjøper bare til den ene tanten min, siden hun alltid kjøper så fine gaver) Kjæresten: Asus Eee 1015P PC.
Pliscin Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Mange søsken du har da. Mange personlige ting folk kjøper ser jeg, jeg kjøper stort sett en pose twist, annet godteri eller en bok/blad til alle.
Burritosen Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Ja, foreldrene mine ble skilt når jeg var liten og begge har "stiftet" ny familie, så mye søsken, hehe.
Bonna86 Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Samboer: Klær, bøker, tre sesonger av Seinfeld på dvd og stæsj kjøpt da jeg var i London i august. Pappa: Boken "Bilen vår" + gratis inngang i skibakke for to personer Mamma: Musematte med bilde av oss + veggkalender Svigers: Lysestake fra Steninge Slott + bilde av oss Bestefar: Bilde av oss (+ noe jeg er usikker på hva skal være) Farmor: Julekule fra Porsgrund + bilde av oss. Tante: Velværekurv + tøfler som kan varmes opp. Bestevenninne: Bok "Tantebarn": Leke fra England + bok Venninne: Drikkeflaske fra Erik Bagger Venninne: Hjerteskål med konfekt Endret 9. desember 2010 av yvonne2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå