Gå til innhold

Hjelp til å opprette en facebook-side

Renate2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er med i ett prosjekt som heter Nattergalen. Og jeg trenger hjelp til å opprette en side som heter: "Nattergalen Høyskolen i Oslo"

Dette skal være et lukket forum - alla profilen min på facebook. Jeg prøvde først å opprette en "facebookside", men problemet er at disse sidene ikke er lukket. Jeg kan skjule informasjonen i en hvis grad på en slik side, men de er ikke så sikre som min egen facebook konto. Derfor prøvde jeg å opprette en ny facebookprofil som skulle hete Nattergalen Høyskolen i Oslo. Men, FB krever et etternavn og det skal det jo ikke være. Jeg prøvde da og skrive "Nattergalen" som navn og Høyskolen i Oslo som etternavn. Men, dette godtok ikke FB. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Her er en annen høyskole som har gjort det samme. : http://www.facebook.com/pages/edit/?id=174552829237782&sk=permissions#!/profile.php?id=100000629085957

Edit: Jeg prøvde å opprette en FB gruppe, men da fikk jeg ikke det designet på siden som jeg ønsker. Telemark Høyskole har klart dette, men jeg får ikke tak i de i kveld for å spørre hvordan de har gått frem. Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvordan jeg skal få ordnet dette.

Mvh stig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...