Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gå ned på henne etter å ha komt


Gjest guest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er forholdsvis ny med hele sex-opplegget, så har et par spørsmål:

 

1. Når dere har sex og dere kommer inni henne, bruker dere å "tørke opp" etter dere da, om dere skjønner? :p det renner jo ut igjen, så...blir ikke rene senger av det akkurat :p

 

2. Bruker andre her inne å gå ned på damen for å "fullføre" eller å holde det gående en stund (for en eventuell runde 2) selv etter at dere har hatt sex (og du har komt inni henne uten kondom) ? Se spørsmålet over, ting renner jo ut igjen...vet ikke om jeg er så gira på å slikke opp en masse sæd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: ja, jeg tørker meg, og stikker evt på do hvis jeg føler for det (det er lurt for alle jenter mtp forebygging av urinveisinfeksjon). Pleier å prøve å trykke ut mest mulig for å unngå søl i senga når vi sover nakne, eller i trusa hvis jeg skal ha klær på meg.

 

2: Vi har pleid å unngå slikking etter at han har kommet i meg uten kondom. Egentlig har vi ikke snakka om det, men ingen av oss har ytra ønske om at det skal gjøres. Vi pleier heller å starte med at han bruker munn på meg til jeg kommer, og så kommer jeg evt en gang til under selve samleiet, og da er det liksom ikke noe særlig å "gjøre ferdig" til slutt. Det at jenta blir slikket først er også bra fordi hun da får bli skikkelig våt før penetrering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

2. Bruker andre her inne å gå ned på damen for å "fullføre" eller å holde det gående en stund (for en eventuell runde 2) selv etter at dere har hatt sex (og du har komt inni henne uten kondom) ? Se spørsmålet over, ting renner jo ut igjen...vet ikke om jeg er så gira på å slikke opp en masse sæd...

 

Hell no, er du gal? :ermm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

1: Ja, dersom man er ferdig er det jo greit å unngå at kroppsvæskene smøres utover innventaret.

2: Eh, what?! For å være åpen og tolerant skal jeg si nei, personlig er dette uaktuelt, men folk får gjøre som de vil. Ser du og er skeptisk til dette, good for you.

 

2: (min personlige mening):

Ser virkelig ikke noen som helst utbytte i å få kjeften fylt med egen sæd mens man utfører oralsex. Skjeden er i utgangspunktet smurt med syrlig væske for å motvirke sopp og lignende, så det smaker jo ikke akkurat sukker i utgangspunktet. Det får være grenser for hvor grovt man skal skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar

2, jeg kan godt sleike fitta med sæd i :D har gjort det en gang jeg, i kampens hete tenker jeg at jeg vil gjøre det, men har bare blidd og gjøre det en gang, så egentlig skulle det vært en anna gutt som kom inni ho, så kunne jeg sikkert sleika det og, ja jeg er ekstrem når jeg er veldig kåt, kanskje jeg snart kan oppfylle den drømmen :dribble: (vi har en four some date i oslo snart så) :thumbup:

Lenke til kommentar

2, jeg kan godt sleike fitta med sæd i :D har gjort det en gang jeg, i kampens hete tenker jeg at jeg vil gjøre det, men har bare blidd og gjøre det en gang, så egentlig skulle det vært en anna gutt som kom inni ho, så kunne jeg sikkert sleika det og, ja jeg er ekstrem når jeg er veldig kåt, kanskje jeg snart kan oppfylle den drømmen :dribble: (vi har en four some date i oslo snart så) :thumbup:

 

Haha. My hero! Skulle ønske jeg var litt mer rå i senga selv, men er desverre litt germofobe. Egen sæd(og spesielt andres) holder jeg med langt unna.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...