Gå til innhold

Hva er min pc verd?


Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å selge noen gamle pcer jeg har som ligger og støver seg i kjellern men har ingen anelse hvor mye dem er verdt.

 

PC 1:

BenQ 19" LCD skjerm med vga inngang

Aplus fulltower turbin kabinett

DFI Lanparty Nforce4 SLI-DR

AMD64 3800+ dobbelskjerne s939

2gb (4x512) Kingston hyperX DDR minne

ATI 1950pro 256mb skjermkort

80gb seagate ide hd + 300gb maxtor ide hd

400w Chieftec PSU

 

PC 2:

Sony 19" LCD skjerm med høytalere, 3x audio inngang, 1xdvi, 2x vga innganger.

Coolermaster Centurion kabinett

Abit AN8 Nforce4 SLI 32x

AMD64 3700+ enkelkjerne s939

2gb twinmos DDR minne

ATI X800 256mb ram

80gb WD ide hd + 250gb seagate ide HD

400w Chieftec PSU

 

PC 3:

Dell optiplex GX270 - liten pc

P4 2.8ghz

512mb ram

40gb hd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pc-ene dine som du selger har veldig utdaterte komponenter. skjermkortet og prosessoren kan i hvertfall ikke brukes til gaming av dagens spill. det som er spørsmålet her er om noen i det hele tatt vil betale for noe slikt. i så fall må det være noen som ikke skal bruke pc-en til nosn tunge programmer som gaming eller videoredigering.

 

jeg hadde en lignende stasjonær pc som du nevner. jeg bare ga den bort.... ikke vert tiden med å prøve å selge noe slikt.

 

i så fall ville jeg takket til 500 kr eller lavere for hvilken som helst av de pc-ene du nevner.

 

kanskje er svaret mitt skuffende, men sånn er det desverre innenfor datateknologi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

pc-ene dine som du selger har veldig utdaterte komponenter. skjermkortet og prosessoren kan i hvertfall ikke brukes til gaming av dagens spill. det som er spørsmålet her er om noen i det hele tatt vil betale for noe slikt. i så fall må det være noen som ikke skal bruke pc-en til nosn tunge programmer som gaming eller videoredigering.

 

jeg hadde en lignende stasjonær pc som du nevner. jeg bare ga den bort.... ikke vert tiden med å prøve å selge noe slikt.

 

i så fall ville jeg takket til 500 kr eller lavere for hvilken som helst av de pc-ene du nevner.

 

kanskje er svaret mitt skuffende, men sånn er det desverre innenfor datateknologi.

 

+1

 

God helg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...