Gå til innhold

hvordan skal jeg få overført savinger fra en ps3 til en annen?


ole emil

Anbefalte innlegg

Har spilt litt gt5 nå hos en kompis. så skal jeg nå spille litt hjemme hos meg, men ønsker ikke begynne spillet helt på nytt. hvordan skal jeg få ta med meg savingene fra han og til meg?

kan jeg bruke minnepenn? hvordan gjør jeg det evt da? bruker vanligvis min ps3 kun til film så kan ikke særlig mye om dette så hadde vært fint om dere kunne gi en grei beskrivelse på hvordan det skal gjøres om det lar seg gjøre på noe vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk minnepenn ja. Gå til saved data utility, ligger et par hakk over selve spillet. Gå inn der, finn fila du vil kopiere og trykk trekant på den og velg kopier. Så velger du bare den minnepenna som er koblet til.

OBS på at hvis det er to forskjellige kontoer/brukere så tvil jeg på at savefila vil virke på den andre maskina.

Lenke til kommentar

d e jo heilt idiotisk!!

d må jo være lovt å spelle samme spillet på 2 maskina. e greit at man ikkje kan gjøre d sammtidig. men om eg f.eks skullle dra på hytta å har en ps3 ståanes der så burde jo eg kunne fortsette der på samme saving å ikkje måtte bynne på nytt.

skal prøve å kopiere ikveld, men om d ikke går så kommer d å få masse trekk fra meg!

Lenke til kommentar

Gt5 save filen er kopi beskyttet, går ikke på noen som helst måte og kopiere til minnepenn. Eneste måten du får kopiert den save filen er hvis du kobler opp begge ps3ene mot hverandre og går inn på system og kopierer alt fra den ene ps3en til den andre :( Jeg har 2 ps3er og mener det er idiotisk og ha kopibeskyttelse på noe så simpelt som en save fil :(

Endret av bRRx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...