Gå til innhold

Er det noen andre som synes at det nye WoW ikke er så bra?


Anbefalte innlegg

Veldig veldig spent på hva som venter meg i Cataclysm. Har egentlig ikke noen anelse om hva som venter meg, bortsett fra goblin starting area. Er en laidback spiller, som ikke stresser stort med å oppnå noe stort i wow. Så skal bli vidunderlig å bare utforske et helt nytt landskap, og alt det har å by på.

 

Men har et spørsmål. Har en mage, priest og paladin i lvl 80. Lurer litt på hvilken av de jeg skal starte Cataclysm med først (lvl til 85). Regner med de fleste her vet hvilke endringer som blir gjort på de forskjellige klassene, ergo hvilken class som blir mest spennende å utforske.

 

Savner også guilden min :/ Synd det ikke fins et "Offline-community" som er mer begrenset til guilds osv, evt instant messages. Finnes jo alternativ, men jeg hadde sett for meg f.eks at man kunne sende mail til diverse chars via armory. Da kunne jeg gått inn på armory, søkt opp guilden min, og kommunisert med de fra guilden, selv om jeg ikke har et aktivt gamingcard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg så spiller det ikke noen rolle om jeg spiller med den letteste classen, eller den vanskeligste. Jeg er en laidback spiller, og spiller på min måte. Jeg har ikke som mål å være blandt de beste, men heller ikke blandt de dårlige. Jeg er midt imellom. Ergo, det spiller ikke noen rolle hvilken class jeg spiller, for jeg presterer på samme nivå uansett.

 

Men anyways. Palan og priesten er på samme server. Men palan er ally, og priesten er horde. Palan er den jeg startet å spille med, og har et best forhold til. Men med priesten er jeg guildleader i en skikkelig chill guild, så vil helst spille ilag med de som er der. En eventuel løsning blir å konvertere palan til horde siden. Men vil jeg automatisk få muligheten til å skifte navn på charn da, eller må det også betales for? Lite chill med en belf som heter hurskan (er dwarf).

Lenke til kommentar

Hehe, null stress. Men jeg fant løsningen etter litt googling.

 

"Will this service allow me to customize a character and select a different name once its faction has been changed?

 

Yes. Each Faction Change purchase will also provide the target character with an included re-customization and optional name change."

 

Siden priesten allerede er blood elf, gidder jeg ikke å skifte fra dwarf -> blood elf. Så da blir det paladin tauren på meg :D

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Jeg elsker Cataclysm. Blizzard har innsett alle feilene de gjorde i WotLK og gått tilbake til noe som ligner mer på det fant under WoWs gullalder: Burning Crusade.

 

Vel badge gear er her forsatt *host*

 

Merker at dungeons kanskje var en smule hardere enn i wotlk, men for det meste faceroll her også, jeg er litt skuffet.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Merker at dungeons kanskje var en smule hardere enn i wotlk, men for det meste faceroll her også, jeg er litt skuffet.

 

Snakker du om heroics, eller normals?

 

Normals vil alltid være lette.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt skeptisk til det hele, selv om jeg har spilt det lengre enn en del andre, da jeg har vært så heldig å få være med siden mai, og opplevd alt for mange bugs, level caps, nada loot tables og alt det andre som følger med når man er med i alpha / beta. Misliker at mine favorittområder ser ut til å være borte, men ellers fremstår det hele ganske chill og sømløst.

 

Eneste som irriterer meg for tiden, er at det skal være så himla vanskelig å få gjort noe som helst i Hyjal og Vashj'ir når man spiller som ally på en server hvor det er 90% horde. :p

Den lille timen jeg fikk spilt i går før nettet mitt døde nok en gang (vel, ikke mitt, men naboens, mitt døde i forrige uke), brukte jeg mer tid på å være død / vente på at timeren for å få resse skulle gå bort enn på å faktisk queste / finne dungeons entrances.

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt ikke Cataclysm det er noe feil med, men heller nettlinja di, samt Realmen du er på.

 

Selv er jeg på en PvE-Realm, og opplevde launch som gøy. Spawnet stort sett rikelige med Questmobs/item at det ikke var noe problem. Hoppet kun over 2 Quests i Mount Hyjal pga for mange som gjorde det samtidig.

 

Dette gjelder launchnatta da, har ikke spilt siden.

Lenke til kommentar

Personelig må jeg si jeg liker Cataclysm, sant nok mange av favoritt områdene mine er borte, men det bryr meg mitt i fleisen om det går bare 20% raskere og queste fra 1-60. Syntes hele veien fra 1-60 er mye lettere nå. Mindre gåing og forholdsvis bedre quests. Nye ting gjør det også lettere og ta inn over seg, var mildt sakt lei av og levle med quests ettersom jeg hadde gjort det samma 20 ganger før. Så det var bare forfriskende. Low level instances er jo også super kule. Mange nye bosses som er utfordrende. Dette hjelper mye. Den instancen i Silverpine forrest er nå mye vanskeligere en den var før. Dette er bra! Har ikke prøvd 80-85 content enda så der kan jeg ikke utrykke noen meninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...