Gå til innhold

Hvilket vannkjølingssett?


Anbefalte innlegg

God kveld!

For å si det slik har jeg nada peiling på vannkjøling, jeg har kommet frem til at jeg vil kjøpe et ferdig vannkjølingssett for å gjøre det enklest mulig for meg selv. Spørsmålet er da: Er dette er greit vannkjølingssett for CPU og skjermkort?

 

Vannkjølingssett - Dette utvides også med blokk til skjermkort.

 

Ser det greit ut?

Vil det eventuelt ha noe å si om jeg tar med denne radiatoren istedet?

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsåvidt kunne jeg gjerne ønsket å bestilt hele settet fra http://www.aquatuning.de eller eventuelt en norsk nettbutikk. Men jeg er såpass usikker på hva som passer og hva som ikke passer at jeg tør ikke gjøre det. Ganske surt å skulle sette sammen alt for å finne ut at jeg har gjort en feil :p

 

Men om du eller noen andre hadde satt sammen et sett for meg i samme prisklasse så hadde jeg vært veldig takknemlig.

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Orker ikke å sette sammen sett for deg, men bare pass på å ha nippler som passer slangene, og nippler med gjenger som passer til blokker/pumpe/radiator/tank (stort sett G1/4). Ja, og sørg for at du kjøper CPU blokk som passer riktig sokkel og skjermkort blokk til riktig kort. Uten om det er det ikke så mye du kan gjøre feil, men du kan jo alltid poste hva du skal kjøpe før du bestiller.

 

edit: ta turen innom sticky trådene også

Endret av Føss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...