illiun Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Hei jeg hadde alleredet en administrator bruker som het''Administrator''. Så hadde jeg tenkt å lage en vanlig bruker til, men da fikk jeg opp en medling''Du må ha en administrator bruker for å lage flere kontoer'' men jeg hadde jo alleredet en administrator så det skjønte jeg ikke noe av. Så da lagde jeg en administrator til, og så gikk jeg in på den og den nye konto'n jeg hadde tenk å lage, så logga jeg meg ut av begge. Men da var den gamle administrator brukeren min borte, der jeg hadde filmer og masse rart. Så gikk jeg igjen inn på de to nye jeg netopp lagde for å søke etter administrator mappa mi, og den fant jeg. Alle filmene og alt jeg hadde på den gamle brukeren min lå i den mappa. Men hvordan kan jeg få aktivert den gamle konton min igjen? Hvis jeg går på kontrollpanel og brukerkontoer, så finner jeg ikke den gamle brukeren min
illiun Skrevet 25. november 2010 Forfatter Skrevet 25. november 2010 fant hele administrater mappa med alle de gamle filene mine, og flytta den til denna nye brukeren. Kan det hende at den gamle brukeren min bare er borte? Har alle filene mine tror jeg
BmOnline Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Det er vel slik at når du skal logge deg på som administrator, så gjør du det i det vinduet som kommer opp først. Det er jo vanlig å skrive inn Administrator først og så passord og så enter. Da skal jo den kontoen komme opp. Og om du går i sikker modus, så vil dette la seg ordne pronto. Vennligst BmOnline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå