Gå til innhold

Ny mobill, Hvilken?


Tørst

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal gå til innkjøp av ny mobil, og klarer ikke å bestemme meg for en... Har sett på Htc desire, se xperia x10, se vivaz pro, se x8, og se xperia x10 mini pro. Jeg syntest xperia x10 mini pro er litt liten. Er ikke hundre prosent sikker på x8 heller, vil ha en med bra tastatur, evt. må jeg kunne laste ned noen nye. Går det ann? Tror dere det kommer noen nye modeller/oppdateringer av telefonene i xperia serien? (ikke x12) Har litt lyst på x8, men den har ikke så bra tastatur og kamera... Se x10 mini pro begynner å bli litt gammel, så tror dere det kommer noen lignende modell? Fks x9 pro?

 

Takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

x10 mini pro litt gammel?! Skal da være grenser for hvor fort ting går ut på dato.

 

Men, har du ett stort budsjett og liker store skjermer: HTC Desire HD. Hvis du vil ha en normalt stor touch-mobil: HTC Desire. Har du lyst på en veldig liten en så gå for X10 mini (pro). Har hørt at tastaturet på den er ganske godt.

Anbefaler på det sterkeste å gå innom elkjøp/spaceworld/telekiosken osv for å teste mobilen, putt den i lomma, prøv touchen og se hva du liker.

Lenke til kommentar

Det er tull at HTC er overlegent andre androidtelefoner. De er overpriset og har elendig batteritid og dårlig kamera i forhold til ca samtlige andre merker.

 

I forhold til tastatur - Galaxy S er en drøm å skrive på, mye pga Swype. Dette er imidlertidig en high-end telefon og det er ikke gitt at du behøver å legge så mye penger i det.

 

Ville tatt en titt på Samsung 551: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=612572

I tillegg er LG Optimus One verdt å sjekke ut: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=613895

Hvis du er opptatt av multimedia (ta bilder, høre på musikk etc) er Nokia N8 er god kandidat: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=617244

 

Ellers er både HTC Desire og Samsung Galaxy S veldig gode telefoner!

Lenke til kommentar

Dersom du ikke liker Symbian er det eneste valget i mitt hode hvilken i Desire familien du skal kjøpe.

HTC er overlegne på sitt "skall" på android og med sense.com er de overlegne alle andre på android.

 

Personlig ville jeg gått for vanlig Desire eller Desire Z.

TULL

 

Takk for en fantastisk konkret tilbakemelding på min påstand.

Har du tenkt å utdype hvorfor du mener jeg tar feil? Antar eneste grunn til at du mener det er fordi du selv har en Galaxy S, og mener Samsung har gjort en bedre jobb?

 

Jeg er enig med han som nevnte at HTC er noe høyere priset enn konkurentene, men de har så pass mye annet at jeg mener det er verdt det. Eneste Samsung har å skryte av er vel en noe lavere feilratio, men de ødelegger jo alle OS de tar i med sine ekstremt dårlige forsøk på å customize.

 

Selv har jeg en N8 og er strålende fornøyd, etter litt tweaking med blant annet software fra SPB (softshell) og en hack for bedre kvalitet på kamera og video. Men trådstarter nevner at han ikke liker symbian og det må han få lov til, og da mener JEG at HTC er det beste valget.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er nesten helt sikker på at det blir iPhone 4. Er lei av mobiler som har dårlig opperativsystem o.l

Har hatt iPod i ca. 3 år, og mac i snart 2 år. Er veldig fornøyd! Da gjennstår det bare å overbevise mamma og pappa... Har dere noen tips til beskyttelse/bærevesker til iPhone? (Må se bra ut)

Lenke til kommentar

Det er ikke særlig random å bestemme seg for en annen mobil enn man fikk anbefalt... :D

Nokia 3310, kødder du?

Men etter mye diskutering i familien kom vi fram til at iPhone 4 var en smule for dyr, så det blir iPhone 3GS med netcom iConnect...

 

Sorry for at jeg kanskje overkjørte dere litt... men få av de telefonene dere anbefalte er brukbare....

Lenke til kommentar

 

Sorry for at jeg kanskje overkjørte dere litt... men få av de telefonene dere anbefalte er brukbare....

 

Med brukbare, mener du da for dyr? For til sammenligning er iPhone 3Gs rene driten. Kan ikke sammenlignes med HTC Desire/Z/HD eller Samsung Galaxy S. Men for all del, ditt kjøp, forstår bare ikke hvorfor du velger å kjøpe noe som allerede er på vei til å bli utdatert. Kanskje jeg bare er litt for tekno-glad :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...