Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

youtube er klikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo! var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette problemet men.

når jeg går inn på youtube er det helt klikk, noen bilder blir ikke vist osv - et bilder her: noen som vet hva jeg må gjøre? eller er det flere som har samme problem?

post-172174-0-38669500-1290248912_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, er ikke sikker på hvorfor dette skjer, men har opplevd det selv et par ganger på andre nettsider. Har du prøvd i andre nettlesere?

Skrevet (endret)

har nå prvød og sletta loggen og det der som sto på siden der, kjørt CCleaner, oppdatert pc'en, lasta ned java på nytt.. men youtube er like klikk :( men pc'en vart ialefall mye kjappere :p

Endret av joakimz
Skrevet (endret)

mulig, men rart ikke alle har samme problem og da.. vært sånn i 2-3dager nå. i tilleg før det skjedde var youtube veldig treig når jeg skulle se en video!

Endret av joakimz
Skrevet (endret)

Se om det funker med Opera.

EDIT: Har forøvrig ingen problemer i FF, hvilken ISP bruker alle dere i tråden her?

Slett alt browser relatert, prøv å reinstallere browsere.

Endret av Kaymeerah
Skrevet

Ahh, tenkte ikke på at det kunne være Conficker, lenge siden jeg har sett den ormen.

Det hadde ikke fungert plutselig hvis det faktisk var Conficker C, og YouTube funker fint med Conficker liggende.

Hilsen en som har venner som tidligere hadde Conficker C. :cool:

Skrevet

Funker fortsatt ikke her. Spiller heller ingen rolle hvilken nettleser jeg bruker.

Ifølge Conficker Eye Chart har jeg ingen problemer.

Har bredbånd fra Eidsiva.

Skrevet (endret)

okei det klikka igjen men funker bare på internett explorer, får prøve og innstalere chorme på nytt da.

Endret av joakimz
Skrevet (endret)

Youtube uten lyd, hmm.. reinstaller flash player

Du reinstallerte, ja? Prøv Opera og se om det funker, det er en kjapp browser: www.opera.com

Det kan forøvrig være feil i hosts filen din.

Endret av Kaymeerah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...