Gå til innhold

Er Desire HD sinnsykt mye bedre en HD2(Android)


Anbefalte innlegg

Har HD2 som jeg kjører Android på, var litt tull med de første versjonene men nå er det superstabilt. Har titta på Desire HD men i utgangspunktet er jo DHD og HD2 ganske like, både specs og fysiske mål.

Skal kjøpe ny mobil iløpet av noen uker/mnd men lurer nå på å droppe DHD og vente en liten stund. Det går jo rykter om både 1,5ghz og 2ghz fra HTC rett over nyåret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Htc hd2 kjører første generasjons snapdragon. Desire hd kjører andregenerasjons snapdragon.

1ghz prosessoren i dhd er langt mer effektiv. Desire hd har også 7xxmb ram. Husker ikke eksakt tall.

Den største forskjellen mellom disse er grafikkkortet. Hd2 bruker en adreno 200(22 millioner triangler), mens dhd har en adreno 208(88 millioner triangler).

Dette, sammen med mye mer metall på dhd gjør den "mye" bedre enn hd2.

Med mindre tunge spill og programmer er viktig for deg, ville jeg valgt å vente til neste år til tokjerneprosessormobilene kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Htc hd2 kjører første generasjons snapdragon. Desire hd kjører andregenerasjons snapdragon.

1ghz prosessoren i dhd er langt mer effektiv. Desire hd har også 7xxmb ram. Husker ikke eksakt tall.

Den største forskjellen mellom disse er grafikkkortet. Hd2 bruker en adreno 200(22 millioner triangler), mens dhd har en adreno 208(88 millioner triangler).

Dette, sammen med mye mer metall på dhd gjør den "mye" bedre enn hd2.

Med mindre tunge spill og programmer er viktig for deg, ville jeg valgt å vente til neste år til tokjerneprosessormobilene kommer.

 

Takk for svar og jeg følger ditt råd og venter til neste råtass fra HTC kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...