Gå til innhold

MGS2-Substance


Caitlin

Anbefalte innlegg

Har hatt dette spillet en stund, men så på ekstra cd`en her om dagen. Der så jeg alle de forskjellige demoene av dette spillet. Det var mange av dem og noen var blitt vist/rekalmert på forskjellige steder.

Det jeg lurer på er at jeg så klipp som jeg aldri har sett mens jeg har spilt før, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

bla så jeg at snake hang i taket på tankern episoden og slapp seg ned bak en soldat, går det an? Jeg så også klipp av at snake løp som en gal gjennom en gang mens det eksploderte bak han, og at metal gear ray satt oppå tankern og at snake sa: otacon, we have a problem.

Det var flere småting jeg aldri har opplevd.

Har de kuttet ut dette etter at spillet ble lagt ut for salg? har jeg virkelig gått glipp av noe, er det mulig??please svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du har sett på er vel trailere som er gitt ut på tidligere spill-messer osv. Det er jo fort mulig at de har tatt bort ting fra spillet, som f.eks. da Snake løper i tankern med vann etter seg. Dette var egentlig noe som skulle være med i spillet, men som ble tatt bort fordi de ikke klarte å lage det ordentlig.

 

Kan nesten virke som om slutten på tankern var ment å være litt annerledes, ved at vi som spiller måtte komme oss ut av tankern før den eksploderte eller vannet tok oss igjen.

"Otacon: We have a problem" kom på en trailer som ble gitt ut ca 1 år før spillet kom tror jeg, og er fjernet fra spillet.

 

Det med at Snake henger fra kanten og slipper seg ned på en person eller bak en person fungerer jo i spillet. Har aldri sett han henge fra taket da.

Lenke til kommentar

det var nok 11sep 2001,som gjorde at endel ble endret ....ellers hadde nok dette vært med i spillet som spillbart medie.......når harrier jet'en (fly som kan stå stille i luften som et helikopter, grunnet at lufttrykket kan reguleres) skyter på snake på brua foran wtc....er jo en ting som aldri ble med....dette ble jo en av scenene på riggen i sjøen isteden for

Lenke til kommentar

Kan ikke legge all skylda på al-Qaida da. :wink:

MGS2 ble lansert i november 2001, og hvis du tenker på at de skal produsere spillet legge de i forpakningen og sende de ut til butikkene hadde de ikke tid til å endre spillet før det ble lansert.

 

De fleste scenene som er fjernet fordi Hideo enten har bestemt at de ikke får frem det bildet av f.eks. en karakter som han vil, eller så er de ikke spillbare. Som f.eks. der hvor snake løper i koridorene på tanker episoden med den vannspruten etter seg; Det skulle man egentlig styre snake, det var ingen film. Men etter å ha vist det frem på E3, fant de ut at de måtte ta den ut fordi spillerene ikke reagerte på scenen slik de ville. Det var rett og slet for kjedelig. Men hvis du investerer i orginal versjonen så får du med en bonus-disk som forklarer mange av disse tingene. Det er bla. intervjuer med Hideo og crew'et hans. Kjøp den, den er verdt penga. Selv har jeg både SOL og Substance. :woot:

Lenke til kommentar

Jeg digger også slike dokumentarer... det er derfor jeg har kjøpt både substance og sol. Bonusdisken var fet!! og The Document of MGS var annerledes enn jeg hadde trodd. Trodde det skulle være flere filma intervjuer, men istedet var det bare dokumenter og noen VR missions. Men jeg har ikke noe i mot å lese heller jeg da. :)

 

OFF TOPIC:

Er det noen som som har spilt Metal Gear og Metal Gear: Solid Snake?

 

Jeg hoppa jo på serien fra Metal Gear Solid, men jeg har veldig lyst til å spille de to første spillene i serien. Er det noen som vet hvor man eventuelt kan få lastet ned spillene i roms. Eller enda bedre; vet hvor man får kjøpt en 8-bit nintendo og de to spillene?

Lenke til kommentar

Jeg har runda begge spilla faktisk. Ikke noe spesielt med dem, men de er underholdene på sin måte.

De ble utgitt på MSX maskinen på 80-tallet, ikke på noe Nintendo system...

Du trenger bare å søke på MSX emulators og Metal Gear roms på Google

Lenke til kommentar
Huh, ja, den bonusdisken er verdt pengene! Men så er jo jeg en sånn som elsker slik som duokumentarer, osv. Nesten like spennende som det som følger med LotR: FotR Extended Edition! :) Neida, men jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe det.

 

Fellowship of the cast = beste dokumentar ever :woot:

 

menne, er det bra det der skateboard spillet i MGS 2 substance?

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig bra... det er jo bare for morroskyld at de har lagt det inn, det er jo ikke noe målsening i det. Ikke som jeg har sett i alle fall. Det er bare å skate..

 

Det fungere som et greit tidsfordriv, men jeg fortrekker å bruke tiden på selve spillet og vr-missionene..

Lenke til kommentar
Huh, ja, den bonusdisken er verdt pengene! Men så er jo jeg en sånn som elsker slik som duokumentarer, osv. Nesten like spennende som det som følger med LotR: FotR Extended Edition! :) Neida, men jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe det.

 

Fellowship of the cast = beste dokumentar ever :woot:

Ehm, nå husker jeg ikke helt hva alle het, men... Har sett alt (nesten i hvert fall) på de DVD-ene, og masse av det var sinnsykt bra. Må se noe av det på nytt snart. Utrolig artig når skuespillerne fortalte om hvordan ting var og sånn. F.eks. når de forteller om han lille inderen, eller hvor hen han var fra. :lol:

Lenke til kommentar
Det du har sett på er vel trailere som er gitt ut på tidligere spill-messer osv. Det er jo fort mulig at de har tatt bort ting fra spillet, som f.eks. da Snake løper i tankern med vann etter seg. Dette var egentlig noe som skulle være med i spillet, men som ble tatt bort fordi de ikke klarte å lage det ordentlig.

 

Kan nesten virke som om slutten på tankern var ment å være litt annerledes, ved at vi som spiller måtte komme oss ut av tankern før den eksploderte eller vannet tok oss igjen.

"Otacon: We have a problem" kom på en trailer som ble gitt ut ca 1 år før spillet kom tror jeg, og er fjernet fra spillet.

 

Det med at Snake henger fra kanten og slipper seg ned på en person eller bak en person fungerer jo i spillet. Har aldri sett han henge fra taket da.

 

Jeg hørte at det var fordi at det ble for vanskelig for spillerne det med vannet,at de kan bli lei hvis de ikke fikk det til :shrug: Fikk høre det på the making of dokun ivertfall.

Lenke til kommentar
Jeg har runda begge spilla faktisk. Ikke noe spesielt med dem, men de er underholdene på sin måte.

De ble utgitt på MSX maskinen på 80-tallet, ikke på noe Nintendo system...

Du trenger bare å søke på MSX emulators og Metal Gear roms på Google

 

Takk for svaret. Håper det blir laget en remake av disse spillene på lik linje med the twin snakes.. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...