Gå til innhold

perm på ubestemt tid...


Kjellcorp

Anbefalte innlegg

har hatt perm på ubestemt tid i 3 uker i morgen(17.10.2010) og etter det hadde gått 3 uker mener jeg de sa om at jeg kunne dimme vis jeg hadde jobb elns. rett å slett husker ikke alt. men, husker med sikkert at etter 3 uker var det noe med at man kunne dimme ettersom det var militæret som sendte meg hjem pga ikke klarert til å jobbe der jeg skal jobbe og ikke hadde noen andre jobber.

 

noen som har vært borti det samme eller vet noe om det her ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor ringer du ikke til den forsvarsgrenen du er inne til tjeneste i, vis du vet hvor du er planlagt å avtjene så ring der, eventuelt ring til de som har med inntak å gjøre.

 

jeg hadde det når jeg var inne, skulle flytte tjenesteplass men de hadde ikke stilling klar. jeg ringte de etter tre uker og da fant de noe.

 

ikke for å være frekk, men tror du at du bare dimmer automatisk vis du sitter helt stille og ikke sier noe i tre uker?

Lenke til kommentar

hvorfor ringer du ikke til den forsvarsgrenen du er inne til tjeneste i, vis du vet hvor du er planlagt å avtjene så ring der, eventuelt ring til de som har med inntak å gjøre.

 

jeg hadde det når jeg var inne, skulle flytte tjenesteplass men de hadde ikke stilling klar. jeg ringte de etter tre uker og da fant de noe.

 

ikke for å være frekk, men tror du at du bare dimmer automatisk vis du sitter helt stille og ikke sier noe i tre uker?

 

Han har nå hatt perm i nesten 3 uker ifra tjenestestedet da er det noe gærent forsvaret liker ikke å gi mer fri enn planlagt.

Lenke til kommentar

det kalles å gli mellom sprekkene, jeg hadde akkurat samme opplevlse som sagt når jeg var inne.

 

skulle fra KNM Trondheim til KNM Harald Hårfagre men de hadde ikke plass til meg umiddelbart og jeg ble glemt vekk, skjedde ingenting før jeg ringte inn selv.

 

hvis noe skjer som er utenfor det normale og man oppfatter dette, slik som i denne situasjonen er da normalt å selv undersøke hva som skjer.

Lenke til kommentar

tenkte på det vis jeg ringer så minner jeg på dem det :p vil jo ikke inn igjen, men mener de sa at vi dimma etter 3 uker ettersom de ikke hadde folk eller jobb til oss. og etter 3 uker så var det ikke noe håp liksom etter det jeg skjønte. :p

Men da har du jo ingenting på å tape på å ringe de imorra eller eventuelt torsdag, har du rett dimmer du, tar du feil må du fullføre tjenesten. lar du tiden gå kan du i værstefall få mp på døra vel og eventuelt kan de vel kanskje legge til tid til tjenesten din.

 

du skal jo uansett levere fra deg utstyr når du dimmer vel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...