Gå til innhold

Problemer med Facebook!


Vetikkeheltjeg

Anbefalte innlegg

Hei! Først vil jeg bare si, jeg vet ikke om jg har postet denne tråden på riktig plass. Jeg letet, og dette er vell egentli den plassen JEG tror det er rett å skrive det her.

 

Jeg vil tro flesteparten har facebook, og vet hva notifications/varsler er. Oppe i venstre hjørne er det en Facebook logo og tre ikoner : Venneforspørsler -> Meldinger -> Varsler

 

Vanligvis når noen liker statusen din, noen skriver til deg, noen liker en status du liker, noen har kommentert på noe du har kommentert etc, skal det vise ett tall på ''Varsler'' ikonet.. Foreksempel ''1'',''2'',''3'' osv avhengig av hvor mange varsler. I tilegg om du har facebook, skal dette nummerert også stå i fanen. PLUSS det skal komme opp en liten melding nede til venstre att noen har kommentert elns.

 

Med meg er dette HELT borte! Jeg har vært på brukerkonto -> kontoinnstillinger og varsler. ALT utenom ''snart har fødselsdag (ukentlig e-post)'', ''Andre oppdateringer fra Facebook.'' og ''Andre applikasjoner'' er avmerket. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, facebook er helt håpløst! Når jeg trykker på meldinger, varsler eller venneforspørsler så er det helt tomt å står bare ''vis alle varsler'', der er alt! Men jeg vet ikke nårtid jeg får varsler, og dette er tungvint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...