Gå til innhold

Asus G73 VS Stasjonær


3xt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

ASUS G73JW har innebygd recovery, og den funker veldig bra! Tar ikke mange minutter å få en clean C disk med windows. ASUS recovery tool som brenner på DVD plater er vel mer til vis du vil ha en recovery med litt grunnleggende programmer ferdig installert, lager image av hele C:. Du kan også legge recovery filen på ASUS online storage, men det var så mye registreringstull at jeg ikke gadd å prøve engang.. Forskjellen på ASUS recovery og windows recovery er vell egentlig ikke noe stor i det hele tatt.. Bortsett fra at windows recovery kan lage image av disken på en usb eller ekstern hardisk.

 

Hei, ser at Quad coren til denne laptoppen, er på 1,7GHz idle er ikke det veldig lite?

 

ser turboen tar den opp til 2.8 eller hva det var, men hvor godt funker dette turbo greiene til intel, noen som kan svare godt på det? =P

 

På noen online tester leste jeg at fps'en gikk ned når turbo boosten ble slått på. (Bare på enkelte spill) Men når jeg testet G73JW mot min stasjonære som egentlig har bedre spec's på cpu, 2,6 standard dog bare Dual core, og ATI Radeon HD 5870 Så kjører Cod Black ops og andre FPS spill med mye bedre FPS på G73 en på Stasjonær (Turbo Boost ikke på)

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...