Gå til innhold

Problemer med installasjon av black ops via DVD?


Anbefalte innlegg

For dere med CD som står fast under installasjon fordi steam vil laste ned hele spillet kan det løses på flere måter.

A:

 

1: åpne steam, gå til library/games. høyreklikk på black ops og velg delete local content.

2: Lukk steam og sørg for at prosessen er stanset i oppgavebehandling.

3: åpne "kjør" vinduet og paste inn følgende syntaks: "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -install D:

4: Steam ber deg logge inn med brukernavn og passord igjen. Gjør dette.

5: Fullfør installasjonen som normalt. Nå vil den tvinges til å hente fra CD fremfor via internett.

 

*Har du windows med 32bit skal du fjerne (x86) samt mellomrommet foran "(".

*Har du em CD/DVD-stasjon med annen adresse enn D: skal du endre dette til korrekt bane.

 

B:

 

Open steam

Click the Steam tab in upper left corner

Open Settings

Click the download/cloud tab

Select som random country in the download region bar. (i selected Singapore, which worked for me)

Reboot steam.

Close steam, then install from cd.

Endret av branick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer ikke for meg.

 

Dobbeltsjekka at jeg skriver riktig path og testa 2 ganger. Hver gang starter den kun steam (spør ikke om login) og går til library. Installen ser jeg ikke noe til.

 

Har også testa flere ganger å installere vanlig fra DVD og etter 10-30minutter så får jeg opp at steam er opptatt og at jeg må prøve igjen om noen minutter.

 

Så starter den å laste ned hele Cod:BO (sjekker install mappa og den er tom før downloaden starter).

 

 

Relativt tragisk spør du meg..

Lenke til kommentar

Fungerer ikke for meg.

 

Dobbeltsjekka at jeg skriver riktig path og testa 2 ganger. Hver gang starter den kun steam (spør ikke om login) og går til library. Installen ser jeg ikke noe til.

 

Har også testa flere ganger å installere vanlig fra DVD og etter 10-30minutter så får jeg opp at steam er opptatt og at jeg må prøve igjen om noen minutter.

 

Så starter den å laste ned hele Cod:BO (sjekker install mappa og den er tom før downloaden starter).

 

 

Relativt tragisk spør du meg..

Local game content er slettet og steam avsluttet?!? Hvis den bare starter steam virker det som steam kjører i bakgrunnen hos deg fortsatt. Restart maskinen og ikke start steam. start evt. oppgavebehandling for å drepe prosessen steam der.

 

Jeg fikk det akkurat til å virke på måten jeg beskrev over, etter 4 forsøk på normal installasjon ved å dobbeltklikke på DVD'en i min datamaskin.

 

Fant metoden forøvrig på activision's egne forum sider.

Lenke til kommentar

Jau fant den metoden der selv, jeg avsluttet steam begge gangene, og dobbeltsjekket at den ikke kjørte steam.exe prossessen.

 

Men jeg får prøve en reboot imorra hvis det ikke er ferdig lastet ned, fordi den skal jo komme opp med login ifølge supporten da.

Mulig jeg har huka av no automatisk innlogging ellerno da, vet ikke.

Lenke til kommentar

Jau fant den metoden der selv, jeg avsluttet steam begge gangene, og dobbeltsjekket at den ikke kjørte steam.exe prossessen.

 

Men jeg får prøve en reboot imorra hvis det ikke er ferdig lastet ned, fordi den skal jo komme opp med login ifølge supporten da.

Mulig jeg har huka av no automatisk innlogging ellerno da, vet ikke.

Det funket ihvertfall for meg, så da vet jeg ikke hvorfor den henger igjen hos deg. Men trøst deg, jeg får bare beskjed om at serverne er for opptatte til å motta min innlogging uansett :p

 

Du kan uansett prøve en ting til :)

 

Open steam

Click the Steam tab in upper left corner

Open Settings

Click the download/cloud tab

Select som random country in the download region bar. (i selected Singapore, which worked for me)

Reboot steam.

Close steam, then install from cd.

Endret av branick
Lenke til kommentar

Du kan kanskje adde dette til førsteposten da det funka for meg:

 

Starte steam

Forandre download location i settings til Fillipinene eller noe annet jalla land.

Steng steam helt. (Sjekk task manager og hvis steam.exe fortsatt kjører så dreper du den)

 

Start installasjonen som vanlig fra DVD.

Etter at den har installert "system files" så kjører den en klargjøring av installasjon, det var her den stoppa for meg og starta med nedlastning, hver eneste gang.

 

Vent i 15minutter så er spillet installert :)

 

 

Jeg mistenker at grunnen til at folk sliter med installering er fordi steam er overbelastet slik at installeren ikke klarer kontakte steam serveren for å validere filene/keyen/whatever..

 

Hvis man bytter til en lokasjon med mindre trafikk, feks sveits eller fillipinene, så fungerer det fordi da får steam kontakt og godkjenner installering.

 

Drit er det uansett, og hører fra "alle" at spillet i seg selv fungerer dårlig fordi man har så lav FPS. Gjenstår å se imorgen for min del da jeg er så frustrert og lei at jeg ikke gidder mer... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...