Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

avstandsforhold, sliter med savn, tips?


Gjest forelska

Anbefalte innlegg

Gjest forelska

Hei folkens

 

 

Trenger noen råd eller et eller annet angående en litt kjip situasjon jeg har havnet i. Jeg møtte ei jente som bor utrolig langt unna for en stund sia og jeg har vært mye hos hu, og begge har fått følelser for hverandre og alt på den fronten er bare utrolig bra. Tingen er at hun bor ca 60mil unna meg, så jeg får ikke sett hu så mye. Har brukt å gått 2-3 uker mellom hver gang vi ser hverandre, men dette er jo bare en helg, så er det 2-3 uker igjen. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Vi er jo egentlig sammen, siden hverken jeg eller hun driver med noen andre enn hverandre nå og vi oppfører oss som et kjærestepar når vi er sammen. Men jeg begynner å tvile på om dette kommer til å fungere... Noen som har noen råd til en stakkar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpent forhold?

 

Virker ikke som om det er det du er ute etter egentlig, siden du tydeligvis er fokusert på den ene jenta, men en del avstandsforhold fungerer ved at man søker nærhet til andre sekundærpartnere.

Ellers er det vel ikke annet å gjøre enn å snakke mye med henne, videochat eventuelt, og prøve å møte henne så ofte som mulig.

 

Skal selv i Forsvaret etter sommeren, reiser fra kjæreste i hjembyen, så jeg må og forholde meg til det å ha avstandsforhold om et kknapt år. Kan ikke si jeg ser frem til det :roll:

Lenke til kommentar

Har det ganske likt med min kjæreste akkurat nå. Han bor i London og jeg bor i Norge. Reisetiden er jo bare 2 timer fra London til Norge med fly, så det er ikke noe problem at vi bor i forskjellige land, bare det at det er et avstandsforhold.

 

Jeg slet veldig med savn i begynnelsen, men det er ok nå. Vi har funnet mange morsomme ting å gjøre sammen.. du kan foreksempel bruke Skype, da kan dere SE hverandre og snakke samtidig.. Dere kan bruke MSN og epost. Alltid koselig å våkne til en epost fra kjæresten:)

RING ofte:) send frekke sms, haha..

 

Om du vil det skal fungere så kommer det til å fungere:) Men kanskje lurt å ha et mål å se frem mot. f.eks når dere er ferdig med vgs(vet ikke hvor gammel du er?) at dere kan studere på samme sted osv..

Lenke til kommentar

Hadde avstandforhold til min kjæreste når jeg var i militæret, 1,5mnd etter jeg kom hjem reiste hun 3,5 mnd til Bali. Det gikk fint. Vi holdt kontakten når jeg var i militæret ganske greit (sett bort fra øvelser, noe jeg hadde mange av), men i Bali ble det vanskelig pga tidsforskjell og dårlig internett tilgang.

 

Gjør det beste ut av det..

 

Ikke les dette, er veldig negativt!

 

 

Med tanke på at dere bor 60 mil fra hverandre, går jeg ut i fra at dette er et forhold som startet på nettet. Tar også utgangspunkt i at dere er unge, under 18 år. Dette igjen gjør at jeg vil anbefale begge å finne noen som er litt nærmere eget hus. Sjansen for at dere kommer til å fortsette resten av livet sammen er på promille nivå og derfor ser jeg det på som sløsing av følelser og tid å holde kunstig liv i dette forholdet.

 

Kom deg heller ut med venner, utforsk hva din by har å by på. Det er nok flere flotte jenter der du bor som du kan oppleve mye flott med, blant annet fysisk kontakt uten å måtte reise i 60 mil!!

 

Hva du gjør er opp til deg, jeg forstår at dette høres feil ut når du har blitt forelska i jenta. Men noen ganger må man tenke objektivt og være litt kald..

 

 

Lenke til kommentar
Gjest forelska

Til spoilern din: Vi møttes ikke på nettet, jeg traff hun når jeg var i militærtjeneste i nærheten av der hun bor. Nå har jeg jo flyttet hjem til meg selv igjen, derfor det er litt vanskeligere. Vi er ikke 18, begge er 21 år. :) Vi er egentlig ganske voksne begge to, og begge jobber. Jeg tenker positivt, og jeg skal faktisk flytte nærmere der hun bor til sommeren grunnet jobbsituasjon. Tror dette ordner seg faktisk. :)

 

Takk for svar :)

 

 

Hadde avstandforhold til min kjæreste når jeg var i militæret, 1,5mnd etter jeg kom hjem reiste hun 3,5 mnd til Bali. Det gikk fint. Vi holdt kontakten når jeg var i militæret ganske greit (sett bort fra øvelser, noe jeg hadde mange av), men i Bali ble det vanskelig pga tidsforskjell og dårlig internett tilgang.

 

Gjør det beste ut av det..

 

Ikke les dette, er veldig negativt!

 

 

Med tanke på at dere bor 60 mil fra hverandre, går jeg ut i fra at dette er et forhold som startet på nettet. Tar også utgangspunkt i at dere er unge, under 18 år. Dette igjen gjør at jeg vil anbefale begge å finne noen som er litt nærmere eget hus. Sjansen for at dere kommer til å fortsette resten av livet sammen er på promille nivå og derfor ser jeg det på som sløsing av følelser og tid å holde kunstig liv i dette forholdet.

 

Kom deg heller ut med venner, utforsk hva din by har å by på. Det er nok flere flotte jenter der du bor som du kan oppleve mye flott med, blant annet fysisk kontakt uten å måtte reise i 60 mil!!

 

Hva du gjør er opp til deg, jeg forstår at dette høres feil ut når du har blitt forelska i jenta. Men noen ganger må man tenke objektivt og være litt kald..

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...