Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

et spørsmål om øyeoperasjon


protoneedhelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt noen sier at etter at man har tatt øyeoperasjonen så kan man ikke sitte forran pcen mer enn 4 timer hver dag. Er det sant?

 

Har tatt synsoperasjon selv. De anbefaler at du ikke sitter å ser på tv/data minimum 9 timer etter operasjonen. Etter det kan du se så mye du vil.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Jeg har hørt noen sier at etter at man har tatt øyeoperasjonen så kan man ikke sitte forran pcen mer enn 4 timer hver dag. Er det sant?

 

Har tatt synsoperasjon selv. De anbefaler at du ikke sitter å ser på tv/data minimum 9 timer etter operasjonen. Etter det kan du se så mye du vil.

 

Ok til nå har jeg fått med meg alt, men jeg har et ekstra spørsmål til deg siden du har tatt det. Hvis jeg etter operasjonen og etter de 9 timene fortsatt sittter på pcen, får jeg dårligere syn da? akkurat som det startet liksom.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt noen sier at etter at man har tatt øyeoperasjonen så kan man ikke sitte forran pcen mer enn 4 timer hver dag. Er det sant?

 

Har tatt synsoperasjon selv. De anbefaler at du ikke sitter å ser på tv/data minimum 9 timer etter operasjonen. Etter det kan du se så mye du vil.

 

Ok til nå har jeg fått med meg alt, men jeg har et ekstra spørsmål til deg siden du har tatt det. Hvis jeg etter operasjonen og etter de 9 timene fortsatt sittter på pcen, får jeg dårligere syn da? akkurat som det startet liksom.

 

Hmm du har fått dårlig syn av å sitte foran pcen? Og du lurer på om du vil få dårlig syn igjen hvis du fortsetter å sitte foran pcen? Da vil nok svaret være ja. Men du vil jo ha bra syn en god stund. Og tviler på at du vil få dårligere syn med engang etter operasjonen. Vil nok ta mange år (er kanskje snakk om 10-15 år) før du får dårligere syn/eller det synet du har nå. Eller kanskje du ikke vil få dårligere syn i det hele tatt. Er helt opptil hvordan øynene din er.

 

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bestilt en gratis time hos Memira (eller hvor du har tenkt å ta operasjonen). Og snakk med de om dette.

 

Jeg kan bare si en ting. Jeg angrer ikke i det hele TATT! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...