Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Undersøkelse om Fadderuka


Anbefalte innlegg

Driver med en undersøkelse av den norske fadderuka som holdes første uka for studenter ved høyskoler/universiteter når de starter høyere utdanning. Formålet med dette er å kunne sammenligne fadderuka med den engelske Fresher's week.

 

Setter veldig pris på om studenter som enten ble ferdig med høyskole/universitetet for maksimum 3 år sida eller nåværende studenter svarer.

 

1. What is your understanding towards the first week of university?

2. Which of the above meanings is most important to you and why?

3. What type of activities do you participate in the first week?

4. Which of the activities is most important to you?

5. What do you think represents British culture and how does Fresher's week affect this culture?

6. Are the activities mostly based during the day or at night? Does this affect your participation and why?

7. What changes do you think should be made to Fresher's week?

8. How many days of events did you go to and why?

 

(Er ikke helt sikker på om dette er postet riktig, men hvis ikke ber jeg vennligst en moderator eller admin bare flytte tråden og ikke slette den.)

 

Takk på forhånd,

neadii

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangler ikke litt av spørsmålene? Spm. 2 referer til de "overnevnte betydningene", hva er de? Vil si de fire første spørsmålene er temmelig vanskelig å svare på slik de er gitt.

 

5 - Vil nok si at den norske fadderuken dårlig representerte den britiske kulturen :p

6 - Min fadderuke var for det meste forbeholdt dagtid, med untak av helga. Og ja, var det for sent gadd jeg ikke.

7 - Mindre fyll og bråk.

8 - Ca 4/7 tror jeg, blitt noen år siden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...