Lillenerd Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei har da et problem med counter strike source.. spiller litt så blir alt bare svart på css.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg la ut et lite klipp av det på youtube : Som dere ser så blir alt bare svart... skjer heletiden når jeg spiller Trenger sårt hjelp MVH Lillenerd Endret 6. november 2010 av Lillenerd
Lillenerd Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Trenger hjelp so fort som mulig !! Får heller ikke kontaktet steam -.-
MPC Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Prøvd å oppgradert drivere? Kanskje reinstallere spillet? Om ikkje det funker så kan det være noko som feiler grafikk kortet. Skjer dette i andre spill? Eller berre på CSS?
Lillenerd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 (endret) Prøvd å oppgradert drivere? Kanskje reinstallere spillet? Om ikkje det funker så kan det være noko som feiler grafikk kortet. Skjer dette i andre spill? Eller berre på CSS? Har prøvd å reinstalere det på pc,en men det problemet står enda. Tror ikke det har noe med pc,en å gjøre når den tar alle andre spill helt fint som : cod mw2, wow osv.. Endret 7. november 2010 av Lillenerd
Merko Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kan være driverene som er utdaterte, selvom det fungerer fint på andre spill. Hvilket skjermkort har du? Oppdater driverene, så prøv igjen. Ser ut som en driverfeil
Lillenerd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg har NVIDIA GeForce 8800 GTX . Har oppdtatert den Endret 7. november 2010 av Lillenerd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå