Gå til innhold

Hvordan kan jeg tjene penger online?


Cepherit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at tråden er noen måneder gammel, men tenkte likevel jeg kunne skrive litt om hvordan jeg tjener penger online. Jeg betrakter online-jobbing som en like god jobb som enhver annen, og tar derfor utgangspunkt i at for å tjene penger, så må jeg faktisk gjøre en innsats. Jeg har som prinsipp at jeg ALDRI betaler for å tjene penger. Linkene er til bloggen min, hvor dere finner flere detaljer.

 

Det jeg har tjent mest på er søkemotorevaluering. Gørrende kjedelig i lengden, men helt grei timebetaling (mellom 100 og 150 kr et sted).

 

På andreplass er oversettingsarbeid. Timelønna er dårligere der, og du må være veldig god i språket du oversetter fra for å få jobben, men det er ikke fullt så kjedelig som å jobbe med søkemotorer.

 

Det morsomste jeg driver på med er salg av bilder. Foreløpig er timelønna elendig, men den store fordelen med denne typen arbeid er at når du har lagt ut bildene, fortsetter de å selge i lang tid. Det blir dermed en form for passiv inntekt.

 

Jeg har også prøvd meg på spørreundersøkelser, og etter min erfaring er det veldig mye jobb for veldig lite penger. Virkelig ikke verdt det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har funnet noen reklamesider som ser ut til å betale sånn ok :p Syns det er greit å trykke litt når jeg allikevell sitter med PC`en. Tjener vell +- en halv dollar dagen på hver av sidene. I tillegg betaler de umiddelbart til paypal, så er det jo muligheter for såkalt "refferalls" for å tjene mer. Sånn som nå så legger jeg ut link der de som registrerer seg gjennom den blir min refferal ;) hehe.. Er hvertfall anbefalt å prøve. Leste gjennom retningslinjene til forumet og fant ingenting som tilsier at jeg ikke kan legge ut disse linkene. Beklager hvis jeg driter på draget :p Da er innlegget bare å slette..

 

Disse tre vil jeg si er di beste. Men du har også noen andre her:

 

Alle sidene er av samme layout og går ut på det samme.

 

 

 

Referal links fjernet av moderator.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...