Gå til innhold

Problemer med HTC Sync


Erik---

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker versjon 2.0.40 hvor dette fungerer utmerket. Lastes ned her:

 

http://www.htc.com/us/support/hero-cellular-south/downloads#226

 

Virker på HTC Desire selv om det er listet en annen modell der.

 

Ellers fungerer også Google Calendar Sync bra for meg så langt. Synkroniserer over nettet, du slipper kabel.

 

Kan jeg synce kun kalender da? Vil ikke ha alle kontaktene fra Gmail.

 

Men får jeg det over til Outlook da?

Lenke til kommentar

Hvis du vil synkronisere bare kalender mellom telefon og Outlook, trådløst med Gmail som mellomtjener:

 

1. Installer Google Calendar Sync på PC for å synkronisere mellom Gmail og Outlook. Tar kun kalender, ikke kontakter.

 

2. Sett telefonen til å synkronisere kun kalender mot Gmail: Innstillinger, Kontoer og synkronisering, Gmail, ...

 

Hvis du vil synkronisere både kontakter og kalender mellom telefon og Outlook, er HTC Sync 2.0.40 den greieste, men da må du altså bruke USB-kabelen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hjelp til kontakt sync mot outlook

har nettopp kjøpr HTC gratia og installet HTC sync v.3 på pc'en. Programvaren krever at jeg sette outlook som min standard epost klient. Hva menes egentlig med det, og er det noen instillinger som er ment å gjøres i outlook.

 

Er dette en bug eller ukyndig bruk av programvare. Det sies i dette forum at det er en kjent bug med kalender sync mot outlook.

 

KAN NOEN GI MEG ET GODT TIPS

 

Jeg kjøpte denne mobilen delvis fordi HTC markedsfører disse funksjonene i de nyeste produktene sine, og helt uten forbehold. Er ikke dette også et brudd på makedsføringsloven ?

Lenke til kommentar

Android har falt ned stigen på exchange støtte (rekner med det er det du bruker, da du nevner outlook ...).

Til og med Nokia's Symbian S60 støtten er bedre per i dag.

Google burde få fingen ut. Da Android vokser så fort, og exchange er en vanlig måte å bruke mailsystem på. Man burde sette prioritet på det isteden for å lete etter matprodukter som neste versjon av OS'et skal oppkalles etter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...