Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har vært vekke fra skolen i 2 uker, hva skjer? VG1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dessuten så har du 10 dager som du kan fjerne av fraværet ditt på slutten av skoleåret, det var 14 dager før men pga den forpulte Kristin Halvorsen, har hun greid å redusere dette. Jeg har null fravær selv, men jeg tenkte på de folkene som bruker dette alternativet.

Lenke til kommentar

Dessuten så har du 10 dager som du kan fjerne av fraværet ditt på slutten av skoleåret, det var 14 dager før men pga den forpulte Kristin Halvorsen, har hun greid å redusere dette. Jeg har null fravær selv, men jeg tenkte på de folkene som bruker dette alternativet.

 

 

Gjelder dette ungdomskolen også? Kan man trekke fra hvis man f.eks har vært borte bare 2 timer hver dag i en periode?

 

Og må man ha noe erklæring på dette?

Lenke til kommentar

Gjelder dette ungdomskolen også? Kan man trekke fra hvis man f.eks har vært borte bare 2 timer hver dag i en periode?

 

Og må man ha noe erklæring på dette?

 

Gjelder på ungdomskolen også, ja. I fjor var det slik at man kunne trekke fra slik du sier. Nye regler innført i år, gir deg bare rett til å trekke av fraværet ditt dersom du har vært borte lenger enn 3 dager, og samtidig kan vise til legeerklæring.

 

Det var bra de strammet det inn. Maken til slik misbruk som det var i fjor har aldri før vært sett tongue.gif

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Gjelder på ungdomskolen også, ja. I fjor var det slik at man kunne trekke fra slik du sier. Nye regler innført i år, gir deg bare rett til å trekke av fraværet ditt dersom du har vært borte lenger enn 3 dager, og samtidig kan vise til legeerklæring.

 

Det var bra de strammet det inn. Maken til slik misbruk som det var i fjor har aldri før vært sett tongue.gif

 

 

Lenger enn 3 dager i strekk?, eller totalt 3 dager?

Endret av NutrL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...