Gå til innhold

http://www.smstilbud.no/ <- wtf er dette for noe dritt?


Anbefalte innlegg

Må bare spørre meg selv hver gang jeg ser annonser på internet:

"Join spennende sms klubb og tjen :o 30.000 :o kroner i måndeden" osv osv..

 

Hva går dette egentlig ut på? Ja, ok, man skal verve folk dit og så tjene penger.. HVOR kommer pengene fra? Lovlig? Og hva hjelper det Smstilbud om man verver folk for ingenting?

 

Dtte er patetisk spør du meg (jeg har ikke tenkt til signe opp)

 

http://www.smstilbud.no

 

Mvh. Anders! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som opptrer som agenter for SMStilbud, tjener 25% av medlemsavgiften (5% i 5 nivå under seg). En agent kan tjene opptil 30.000 kroner per uke med fullt nettverk under seg.

 

Dette er jo et godt gammelt pyramidespill, eller "nettverksmarkedsføring" som det så fint heter nå...

Lenke til kommentar

Dette er i samme bås som enkelte andre MLM selskaper. De kjører enorme PR møter hvor de forteller om at de er en av verdens største organisasjoner, de omsetter for milliarder av kroner og selger noen unike produkter. For å bli med må du gjerne betale 10-15 tusen, men spør du om hvilke produkter de selger, blir de rasende; de vil ikke fortelle noe som helst om det før du har blitt medlem. Takk og pris på at jeg aldri har bitt på noe sånt... :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar

lol, å bare si det... men patetisk...

jeg vet at det finnes 15 andre ligunende selskaper i norge... og et av dem drives av en 30 år gammel jente... møtte henne i et familieselskap... hun forklarte litt om det... de får penger på to måter..

nr1, de blir sponset av forskjellige aktører i markede..

og nr 2:

Før man registrerer seg som medlem, er det viktig at følgende regler er lest, forstått og akseptert:

 

Tjenesten har 18-års aldersgrense

Det koster en 30-kroners SMS i innmeldingsavgift, deretter en 30-kroners melding ukentlig så lenge man er aktiv medlem

 

var det greit nok forklart.. det er ikke vits å starte med noe slikt... du kommer til å bruke veldig mye penger og tid (++) før det kommer til å lønne seg...

 

håper dette var greit forklart ;-)

Lenke til kommentar
Dette er i samme bås som enkelte andre MLM selskaper. De kjører enorme PR møter hvor de forteller om at de er en av verdens største organisasjoner, de omsetter for milliarder av kroner og selger noen unike produkter. For å bli med må du gjerne betale 10-15 tusen, men spør du om hvilke produkter de selger, blir de rasende; de vil ikke fortelle noe som helst om det før du har blitt medlem. Takk og pris på at jeg aldri har bitt på noe sånt... :grumpy::grumpy::grumpy:

 

 

kan du nevne et "pyramidespillMLM" som holder på med slik ??

 

Nikken er etter min det mest ærlige MLM som jeg vet om...

derfor er det ikke sikkert at alle MLM som driver slik som du forklarer.

 

dessuten er det forskjell på MLM og pyramide spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...