Gå til innhold

spille på 3 skjermer? hjelp!


bunnymann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg vil anbefale deg å gjøre er å enten kjøpe ett/to 6870 kort eller vente til 69xx kortene kommer. 6xxx serien har forbedringer når det kommer til Eyefinity og gjør det mye enklere å bruke det.

 

Foresten, oppgi hvilke skjermer du har / skal bruke så blir det en god del lettere å hjelpe deg.

 

Kjøper du kort fra 4xxx serien må du bruke Triplehead2go eller Dualhead2go, som er dyrt og har sine begrensninger.

 

Kjøper du ett 5xxx serie kort må du til med aktive adaptere (eller "spesialbygd" kort) for å bruke eyefinity.

 

Kjøper du ett kort fra 6xxx serien kan du bruke eyefinity med HDMI (adapter kan brukes og trenger ikke å være aktiv) + DVI-SL + DVI-DL

Lenke til kommentar

Det jeg vil anbefale deg å gjøre er å enten kjøpe ett/to 6870 kort eller vente til 69xx kortene kommer. 6xxx serien har forbedringer når det kommer til Eyefinity og gjør det mye enklere å bruke det.

 

Foresten, oppgi hvilke skjermer du har / skal bruke så blir det en god del lettere å hjelpe deg.

 

Kjøper du kort fra 4xxx serien må du bruke Triplehead2go eller Dualhead2go, som er dyrt og har sine begrensninger.

 

Kjøper du ett 5xxx serie kort må du til med aktive adaptere (eller "spesialbygd" kort) for å bruke eyefinity.

 

Kjøper du ett kort fra 6xxx serien kan du bruke eyefinity med HDMI (adapter kan brukes og trenger ikke å være aktiv) + DVI-SL + DVI-DL

 

 

 

 

jeg skal ha 2 benq tommer:P og har en 19 tommer hjemme med vga og dvi ingang...

Lenke til kommentar

Med mindre skjermene er like høye + samme pixelmengde i høyden, vil jeg ikke anbefale å spille på det oppsettet der, da burde du heller kjøpe en skjerm til

 

 

planen var og spille på 1 skjerm som sto i midten, også ha de 2 andre til nedlastnng, msn, musikk og internett;D

 

går dette?

 

eller må jeg ha 3 samme skjermer koblet til? (hvordan gjøre dette når skjermkortet bare har 2 dvi inganger?) går det ann og gjøre en ingang over til 2(spitter)

Endret av bunnymann
Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du skifter tittel til noe mer passende til problemet er løst :)

Skal du bruke det skjermkortet der til 3 skjermer trenger du en dualhead2go adapter (dyrt)

 

Da kjøper du heller ett 6870 som yter bedre og gir deg mulighet for å koble til 3 skjermer (du vil dog trenge en passiv adapter, IKKE en aktiv :D )

 

Det har ikke noe å si hvilke skjermer du bruker med mindre du har planer om å bruke Eyefinity :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...