Gå til innhold

PC-skjerm til skole, film og PS3?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en PC-skjerm som jeg skal koble opp til den bærbare pc'en min når jeg her hjemme.

Pc'en min har HDMI, så skjermen må ha dette. Også fordi jeg skal koble den til PS3'en i tillegg. Det ville derfor heller ikke vært dumt med 2 HDMI innganger på grunn av dette, men det er ikke et must.

 

Jeg har sett en del på forskjellig skjermer og har funnet ut at 27 tommer er en fin størrelse, da blir den ikke for liten når jeg skal spille PS3.

 

Er det noen som har noen gode forslag i prisklassen 2500-3500?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg skal kunne bruke den til den bærbare pc'en min når jeg bruker den hjemme, til skole og se film.

Og når den er sånn 27" er det bra å jobbe på, for du kan ha oppe flere dokumenter samtidig i full størrelse og slikt.

Når jeg da har den pc-skjermen på skrivebordet mitt, kan jeg like så godt bare koble den til ps3'en når jeg skal spille. Nå spiller jeg ps3 på en gammel 28" kasse-tv som jeg ikke har plass til på rommet mitt.

Om jeg bruker pc-skjermen til ps3 og har jeg plass til ps3'en på rommet mitt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tok meg en tur i butikken og så på en 27", og jeg tror dette blir litt for stort når jeg sitter så nært.

 

Men har funnet en skjerm jeg tenkte jeg skulle kjøpe: http://amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Skjerm/24__LCD/Samsung/Samsung-SyncMaster-24-LED-BX2450-LS24B5HVFH_EN-1077758.aspx#

 

Noen som har erfaring med denne skjermen? Prøvd å spille på den?

Endret av Eirrun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...