Gå til innhold

Outland? Guild?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare, men er det noen som spiller på Outland her? Vurderer å transfere dit, siden jeg har mange folk jeg kjenner IRL der. Men de spiller ikke serriøst, og har det bare gøy i PvP og lignende. Hadde vært nice å visst om der er noen serriøse guilder med norske folk i der. Har 11/12 heroic i ICC25, og 6.3k GS om det har noe å si. DK dps :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer bare, men er det noen som spiller på Outland her? Vurderer å transfere dit, siden jeg har mange folk jeg kjenner IRL der. Men de spiller ikke serriøst, og har det bare gøy i PvP og lignende. Hadde vært nice å visst om der er noen serriøse guilder med norske folk i der. Har 11/12 heroic i ICC25, og 6.3k GS om det har noe å si. DK dps :)

 

Jeg flyttet til Outland for å spille med det som jeg mener er de beste guildene, sykt moro å spille med A Bunch of Gankers på hordesiden eller Vengeance på alliance-siden.

De er faktisk de eneste guildene jeg kunne tenkt meg å spille i.

Kanonbra server for world pvp, sikkert ikke så gale til pve heller - det er en spiller der fra guilden Union som har sikret seg 5stk shadowmourne-økser.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...