Gå til innhold

Billedkunst: Den store tegnetråden


Anbefalte innlegg

Det ser ut til at det ikke er noen tegnetråd her fra før, så jeg lager en.

 

Her kan du poste tegningene dine. Ikke post alle mulige små skisser, eller halvferdige greier du ikke har tenkt å gjøre ferdig, men de tegningene du føler du har gjort ditt beste.

Halvferdige tegninger er greit, hvis det er for å få kritikk og hjelp til å komme videre med den. Ikke post digitale tegninger her.

Fortell litt om tegningen og hva du har gjort og tenkt.

 

 

 

Ok, jeg begynner:

trillian_2_months_by_josephine_death-d31cz3t.jpg

 

En tegning av datteren min, Trillian. Tegningen er A3 og tok mellom 30 og 35 timer fordelt utover tre måneder. Brukte 3B, 6B og 8B, tror jeg.

Endret av Miriel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det ser ut til at det ikke er noen tegnetråd her fra før, så jeg lager en.

 

Her kan du poste tegningene dine. Ikke post alle mulige små skisser, eller halvferdige greier du ikke har tenkt å gjøre ferdig, men de tegningene du føler du har gjort ditt beste.

Halvferdige tegninger er greit, hvis det er for å få kritikk og hjelp til å komme videre med den. Ikke post digitale tegninger her.

Fortell litt om tegningen og hva du har gjort og tenkt.

 

 

 

Ok, jeg begynner:

trillian_2_months_by_josephine_death-d31cz3t.jpg

 

En tegning av datteren min, Trillian. Tegningen er A3 og tok mellom 30 og 35 timer fordelt utover tre måneder. Brukte 3B, 6B og 8B, tror jeg.

 

 

Interessant for deg å male/tegne ett veldig "enkelt" maleri for meg? En litt kul tegning av figurene i South Park f.eks:) Hvor mye tar man for noe sånt?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Det ser ut til at det ikke er noen tegnetråd her fra før, så jeg lager en.

 

Her kan du poste tegningene dine. Ikke post alle mulige små skisser, eller halvferdige greier du ikke har tenkt å gjøre ferdig, men de tegningene du føler du har gjort ditt beste.

Halvferdige tegninger er greit, hvis det er for å få kritikk og hjelp til å komme videre med den. Ikke post digitale tegninger her.

Fortell litt om tegningen og hva du har gjort og tenkt.

 

 

 

Ok, jeg begynner:

trillian_2_months_by_josephine_death-d31cz3t.jpg

 

En tegning av datteren min, Trillian. Tegningen er A3 og tok mellom 30 og 35 timer fordelt utover tre måneder. Brukte 3B, 6B og 8B, tror jeg.

 

Faktisk...

 

Jeg trodde dette var et fotografi før jeg bladde nedover, for så å se et sitat av at dette var tegnet.

 

Jeg vet dette er en knallhard off-topic post, men fy fader det skal sies at du kan å tegne!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Faktisk...

 

Jeg trodde dette var et fotografi før jeg bladde nedover, for så å se et sitat av at dette var tegnet.

 

Jeg vet dette er en knallhard off-topic post, men fy fader det skal sies at du kan å tegne!

 

Åh, tusen takk!

 

 

Hm, jeg trodde det skulle bli litt mer fart i denne tråden. Ingen andre her som tegner noe som helst?

 

(Jeg tegner bestillinger på portretter, men gjør desverre ikke tegneseriefigurer. Syns ikke det er noe gøy :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...