Gå til innhold

NetCom og utbetaling av saldo


Anbefalte innlegg

Hva er det med NetCom? Har irritert meg grønn over det selskapet nå. Var kunde der før, men fant ut at Chess var et mye billigere alternativ for meg. Sa opp mitt kundeforhold (hadde YoungTalk), men ved en liten tabbe fra min side sto det igjen 151,27 kroner på saldoen. Har i ettertid forsøkt å få ut pengene evenuelt overføre saldoen til et annet NetCom abonnement, men "Nei det kan vi ikke gjøre". Hva er det for noe da??

 

Vet av andre som har vært kunder hos Telenor, og de har fått tilbakebetalt pengene når de sa opp abonnementet. Sitter igjen med en følelse at NetCom "stjeler" pengene fra meg. Greit nok så får jeg tilgang til saldoen om jeg kommer tilbake med det samme telefon nr, men det er liksom så uaktuelt som det går ann.

 

Det jeg ønsker med dette temaet er å "slenge" litt dritt om NetCom. Behandler de meg som en idiotisk kunde de nekter å komme i møte, skal jeg filler'n meg få sagt det jeg mener om selskapet slik at eventuelt fremtidige kunder vet hva de har i vente.

 

En annen ting er at kundesupporten deres er så utrolig arrogante. Sist jeg pratet med de måtte jeg be fyren roe seg ned, han ble så utrolig hissig da jeg ba om å få vite hvem jeg kunne kontakte for å uttrykke min misnøye med kundebehandlingen der.

 

Så moralen må da bli, hold dere unna NetCom, min personlige erfaring er at det er et lite kundevenlig selskap, iallefall når man ønsker å få tilbake pengene man har tilgode.

 

(en liten ting helt til slutt, for å komme igjennom kundesupporten til NetCom måtte jeg vente i rundt 10 min. Hos Chess har jeg aldri ventet mer en 20 sek...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:yes:

Men samtidig er det viktig at Chess heller ikke blir selvgode og bare flyter med. Men til nå er jeg kjempe godt fornøyd med de ja, har også "konvertert" en del venner fra NetCom/Telenor og til Chess.

 

Og det beste med Chess er utvilsomt at jeg merker at regningen blir lavere enn før! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...