Ulleboy Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Heisann. Noen som har en trial key til Aion online? Kunne tenke meg og prøve det, etter 4 år med wow, og diverse andre MMO's. PM meg om du har en key : )
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kan jo "sign up" for en trail. Mulig du må vente litt da... http://www.aiontrial.com/ Endret 22. oktober 2010 av AvidGamer
Ulleboy Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Skrevet 22. oktober 2010 Ja, så ut som at det vil ta sin tid der gitt. Stod at det var lang kø på å få dem : p
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Ja, jeg sendte inne et forespørsel jeg også. Om du er på jakt etter et nytt MMO, så anbefaler jeg deg å ta en titt på Martial Empires. Er gratis, og ganske bra. Jeg har spilt den i 1 uke nå, og er ganske hekta.
Ulleboy Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Skrevet 23. oktober 2010 Noen som har mulighet til og gi meg en?
FrenZzY Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 bare spill private server da? gratis.. f.eks infiniteaion.com
luxuslexus Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 bare spill private server da? gratis.. f.eks infiniteaion.com Private servere er forferdelige. Enkle å hacke, "roll-backs", disconnect osv. Listen av minus med private servere er lang. Ambefaler egentlig alle i å prøve Aion, men prøv det med noen venner, ellers blir det UTROLIG kjedelig. Er en del grinding, og jeg som spilte ranger hadde store problemer med å ta flere "udyr" på en gang. Doh, det man kan gjøre her, om man ikke får trial til aion, er å prøve det ut på den private serveren.
FrenZzY Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med infiniteaion er omtrent som vanlig aion, bare at det er gratis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå