Gå til innhold

Hvor mye tjener en tigger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det går an å leve på tigging, sitte å tigge 10 timer på et kjøpesenter hvor du tjener 100kr i timen hvor kun 10 personer trenger å gi 10kr hver. Så kan du egentlig nå 1000kr per dag, og da kan du nå 30,000kr i måneden. Det er skattefritt, men tiggingen er ikke alltid optimalisert så derfor må du regne med nedgang.

Lenke til kommentar

Mener å huske at en student som skrev masteroppgave om noe slikt, forsøkte å bare sette seg på gata en dag med en kopp foran seg. Han satt seg bare med hodet mellom bena, og gjorde ingenting aktivt. Tror han tjente rundt 500 kroner på noen få timer.

 

Men det avhenger jo helt sikkert av hvor man har "sin plass". Og det gis nok mye mer rundt juletider og om sommeren enn ellers i året.

 

EDIT: Posten er foresten feilpostet, og flyttes til en mer riktig kategori.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Knall tips fra meg: Spør ho dama som sitter ved siste rulletrappen i nedgangen til t-banene på Oslo S, hun sitter der hver eneste dag!<br><br>Knall tips 2: Spør han som sitter på broa mellom Oslo S og Oslo City! <br><br>Knall tips 3: Try it your self! Som nevnt over var det en som prøvde dette, jeg har sett filmen han lagde, kjipe greier å leve slik!<br>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men du kan bli mangemillionær på prostitusjon. Ta 3000kr per knull, 10 knull hver dag hvor hver varer i ca. 30 minutter. Arbeidsdagen er på ca. 7 timer fra 20:00 til 03:00. Du vil tjene Ca. 30,000kr hver dag så i året vil du nå 10,950,000kr. Arbeidskrav er at du er i ung alder.

 

Du blir mangemillionær på dette, siden det er så lukrativt. Kjønn spiller ingen rolle i så ung alder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Da kalibrerer du tiden slik at hvis det er bra marked så jobber du minimalt, mens når det er dårligere marked så øker du arbeidstiden din. Du kan ha en horebil stasjonert i nærheten av kvartalet ditt. Utfør jobben, rett tilbake til gaten, så tilbake til bilen med neste kunde. Dessuten så kan du sikkert bombardere Internettet med sex annonser som forteller hvor du opererer hen samtidig gir info om priser.

Lenke til kommentar
Da kalibrerer du tiden slik at hvis det er bra marked så jobber du minimalt, mens når det er dårligere marked så øker du arbeidstiden din. Du kan ha en horebil stasjonert i nærheten av kvartalet ditt. Utfør jobben, rett tilbake til gaten, så tilbake til bilen med neste kunde. Dessuten så kan du sikkert bombardere Internettet med sex annonser som forteller hvor du opererer hen samtidig gir info om priser.

Jeg vet ikke hvordan politiet jobber, men risikerer du ikke da at politiet "holder vakt" utenfor bilen? :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan politiet jobber, men risikerer du ikke da at politiet "holder vakt" utenfor bilen? :p

Man kan da samarbeide med politiet. Det er vel lov å selge sex, men ikke kjøpe, er det ikke sånn? I såfall kan man jo bare ha en avtale med politiet om at de får hanke inn alle som kommer ut av bilen, mot at de lar deg holde på ;)

 

Hmm... skulle ønske jeg hadde like "gode" ideer på andre, mer realistiske ting i livet. Hehe.

Lenke til kommentar

Da kalibrerer du tiden slik at hvis det er bra marked så jobber du minimalt, mens når det er dårligere marked så øker du arbeidstiden din. Du kan ha en horebil stasjonert i nærheten av kvartalet ditt. Utfør jobben, rett tilbake til gaten, så tilbake til bilen med neste kunde. Dessuten så kan du sikkert bombardere Internettet med sex annonser som forteller hvor du opererer hen samtidig gir info om priser.

 

Haha! Jesus Christ!

 

Jeg vet ikke hvordan politiet jobber, men risikerer du ikke da at politiet "holder vakt" utenfor bilen? tongue.gif

Man kan da samarbeide med politiet. Det er vel lov å selge sex, men ikke kjøpe, er det ikke sånn? I såfall kan man jo bare ha en avtale med politiet om at de får hanke inn alle som kommer ut av bilen, mot at de lar deg holde på wink.gif

 

Hmm... skulle ønske jeg hadde like "gode" ideer på andre, mer realistiske ting i livet. Hehe.

 

Det samarbeidet med policen du snakken om, hadde funket i Lativa, men heller tvilsomt her på berget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...