Gå til innhold

[Løst] Nye twintip ski =D


becks23

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe nye twintip ski. Jeg kjører mye i park og holder meg som regel i løypene..

Har stått på ski i noen år nå så jeg er ikke så dårlig men heller ikke den beste.

Jeg har sitt på den nye salomon suspect skien og K2 domain sinn nye og valge blir kanskje mellom dem. dere kan komme med andre forslag men det må være i samme pris klasse som de 2 andre skiene.. :D Hvilken ski er det vert å kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Ta deg en titt på Völkl Wall/Ledge, merkbar forskjell på kvalitet av ski mot de du har pekt ut ;) Selv har jeg testet K2 skiene du har pekt ut, og følte ikke akkurat at dette var skien for meg (Kjører mer avansert en det skien er lagd for).

 

Selv hvis du ønsker å gå opp en pris klasse kan du ta en titt på Armada skiene for denne sesongen grådig gode ski, er du heldig med julesalget kan du finne fjor årets modeller for en billig penge. Finner du T-Hall skien på salg er du heldig, de skiene gav meg mange gode stunder :)

 

Salamon har jeg dårlige erfaringer med siden stålkanten på skiene dems pleier å være av dårlig kvalitet og revner ofte fra skien hvis du kjører litt for hardt.

 

Ta deg en titt på Völkl evntuelt Armada siden disse merkene har mye ski for en billig penge ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan forøvrig anbefale Salomon Suspect på det sterkeste. Har kjørt med 09/10-modellen nå i 1 sesong og synes de fungerer topp. Det første jeg la merke til var hvor lette de var. Skiene demper godt på landinger og støtter utrolig godt når du skal stå switch, både under landing og generell kjøring. De sitter også veldig godt på rails og du får en utrolig frihetsfølelse i forhold til andre parkski i samme prisklasse som kan virke litt tyngre. Disse skiene vil garantert bidra til å utvikle deg som kjører på en raskere og mer effektiv måte. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...