Itw Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 Heisann Skal kjøpe inn en laptop med docking stasjon og sliter litt med og finne ut hva man skal velge her, da jeg aldri har vært borti noe slikt tidligere. Laptopen skal brukes til dokument arbeid være portabel, 13-14" skjerm, og ha en doking stasjon stående på kontoret hvor jeg kun setter laptopen i og har egen skjerm, tastatur og mus tilkoblet docking stasjonen. Pris er egentlig ikke nøye trenger jo ikke allverden med maskin for word, exel og pdf som den hovedsakelig skal brukes til. Håper noen med erfaring/peiling på dette har muligheten og tipse meg om en ok maskin med docking stasjon. Mvh ITW
Itw Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Så ingen som kan noe om dette? Er helt grønn selv, så om ikke noen andre vet noe får jeg bare plukke ut noe jeg satser på funker bra?
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Vi selger en del HP + dockingstasjon i vårt firma, har brukt HP + dockingstasjon selv nå i et og halvannet år og er veldig fornøyd. Det som er med HP sine laptoper at de vet og ta betalt for 13-14 tommerene sine over 15,6 tommerene. Dockingstasjon: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=582992 PCER: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612715 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600024 Vil ikke anbefale noe jeg ikke kjenner til.
Itw Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Takk for hjelpa var faktisk samme som jeg hadde kommetfram til på multicom da jeg begynte og lete. Er jo litt kostbart for 14" som passer i docking men men sånn er det nu bare. Hvordan er det med de docking stasjonene som man bare kobbler til via usb?
thomit Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Hos Multicom har du denne også, vet ikke helt om det er noe sånt du er ute etter.
Itw Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ja er jo noe sånt dessverre gikk den over max størrelsen på skjerm, som jeg har satt til 14" Da jeg ønsker at laptopen er veldig mobil når den er uten docking. Noen erfaringer med dropzone.no? Ser at de er atskillig billigere på hp comboen. Endret 18. oktober 2010 av Itw
Itw Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Bestilte 14" ern med docking skjerm og tastatur/mus fra abbo. Kom på den nette sum av 12800kr sånn ca.. Takker for hjelpa:)
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Du har bestilt nå uansett, men vil bare gi en input på USB-dockingene. De har vi forferderlig dårlig erfaring med hos iallefall, vi selger derfor ikke noen av disse til kunder Spesielt sliter de med og gi gode høy oppløste bilder.
Itw Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Okei, men da er jo valget gjort rett i så fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå