Substitute Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har jobbet en del med biblioteket og lagt inn mye info om artistene. Forrige gang jeg gjorde noe med systemet så måtte jeg legge inn all info på nytt, så spørsmålet mitt er. Hvordan kan jeg ta backup av biblioteket slik at all album og artistinfo blir med over på nye systemet?
Harald Staff Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 Det meste skal ligge som tagger i selve mp3-filene. Den viktige blblioteksfilen heter Itunes Music Library.xml . Åpne den i notepad så ser du hva den er og gjør. HTH. Beste hilsen Harald
Substitute Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Skrevet 15. oktober 2010 Det meste skal ligge som tagger i selve mp3-filene. Den viktige blblioteksfilen heter Itunes Music Library.xml . Åpne den i notepad så ser du hva den er og gjør. HTH. Beste hilsen Harald Det er det jeg har trodd og brent meg på før. Men når jeg har reinstallert arkivet så har ikke informasjonen vært i mp3 filene lenger. Skal sjekke ut library filen. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå