Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nytt grafikkort HD 5870, HK: n790i, ingen boot, hjelp?


Anbefalte innlegg

Har akkuratt fått nytt grafikkort på garanti, valgte ett Radeon HD 5870 1GB, hovedkortet jeg har er ett n790i ultra SLI. Greitnok vet at det ikke går med crossfire på det, men pcen skal da klare ett?

 

Får overhodet ingen boot lyd, har prøvd å bytte pci-express strømkabel (har 4x, kort krever 2x), ingen bildet på skjerm, ingen boot, prøvd å nappe ut alt som er av harddisker. Null og ingenting.

 

Er rimelig clueless her... HK'et viser FF på feilsøkingschippen (denne forteller hva som er feil), FF står for Failfree, så vidt jeg vet.

 

Noen som har en idè? :(

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkuratt fått nytt grafikkort på garanti, valgte ett Radeon HD 5870 1GB, hovedkortet jeg har er ett n790i ultra SLI. Greitnok vet at det ikke går med crossfire på det, men pcen skal da klare ett?

 

Får overhodet ingen boot lyd, har prøvd å bytte pci-express strømkabel (har 4x, kort krever 2x), ingen bildet på skjerm, ingen boot, prøvd å nappe ut alt som er av harddisker. Null og ingenting.

 

Er rimelig clueless her... HK'et viser FF på feilsøkingschippen (denne forteller hva som er feil), FF står for Failfree, så vidt jeg vet.

 

Noen som har en idè? :(

 

Takk

 

Skjekk ram, prøv med en brikke å boot, ol. Skjekk at alt er riktig i bios

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...