Gå til innhold

Skal ha ny stor TV :) LCD eller Plasma ca 25 000kr, trenger tips!


  

7 stemmer

  1. 1. LCD eller Plasma?

    • LCD
      1
    • Plæsma
      6


Anbefalte innlegg

Hei! :D Jeg er på utkikk etter så stort og bra TV som mulig i prisklassen sirkus 25000,-! Har en ganske stor stue så jeg "trenger" det faktisk også, hehe :)

 

Ting jeg har satt meg for er at hvis det er LCD må det være 200hz og helst LED, og 3D er et pluss men ikke behov. Plasma har jeg igrunn egentlig ikke så mye peiling på. Og pixel ratio må være 1:1

 

Er åpen for både LCD og plasma. Men er redd for innbrenning! Er det fortsatt problem? Samtidig liker jeg ikke etterslep :p Kommer til å bruke den litt på PCen ved f.eks vorspiel

og til å spille PS3 på, såvel som filmtitting

 

Har funnet et par modeller som virker interessante. Har dere noe positivt og negativt å si om disse? Fant ikke noe større LED-LCD til fornuftig pris =P

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600113 LCD 55"

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=589084 Plasma 63"

 

EDIT: Ser ut som de har gått ut nå, men jakten fortsetter :p

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Så det er altså Plasma som er teh shit altså? Blir man noe mer sliten i hue av noen av delene?

 

Hvis innbrenning ikke er noe problem lenger så er jo det bra. Veldig nervøs for den TV-logoen, speedometeret fra NFS osv osv.. :) Hehe

 

Kommer som sagt til å bruke den mye til TV, film, og også en del konsoll, samt noe PC. Kanskje enklere å bare skrive "allround" :)

 

Plasma virker jo som mer for pengene, så hvis det i tillegg er det beste kvalitetsmessig så er jo det knall

 

Give me the final punch! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...