ombay Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Hei, lurer litt på å skaffe meg en NAS eller en USB HDD. Størrelsesorden 2TB. Har i dag Buffalo WZR-HP-G300NH som jeg er veldig fornøyd med. Den har innebygget NAS ved at du kan koble til USB HDD, den støtter også BitTorrent. Bruksområdet blir i første omgang nettvarkslagring og backup. Kanskje litt BitTorrent, men ikke veldig viktig. Så da stiller spørsmølet seg slik, hva er vil trolig være den beste innversteringen? NAS eller USB HDD som settes opp via routern? Noen forslag til hva jeg bør velge innenfor begge katogoriene. Ser at det ikke er store prisforskjelden på NAS og USB HDD. Har sett litt på Lacie Starck Desktop så jo fin ut den. Men lurer på om det er noen som har noen andre å ambefale. Budsjett: maks 1500,- 2TB OS: Win7 Takker for alle innspill.
ombay Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Skrevet 16. oktober 2010 Noen har har noen tanker om alternativene?
ombay Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Har sett litt på denne https://prisguiden.no/produkt/141403 Har tidligere har maxtor usbhdd, men kan ikke så å ha vært spesielt fornøyd med det. Hørt fra venner at lacie var til å stole på, noen som kan bekrefte det? evt avkrefte det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå