Gå til innhold

Reball spørmsmål

O²C

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en stor fan av reball og spiller det ofte med venner. Men jeg lurte på om man har "trenginger" eller noe form får det? påmelding til trening eller ett eller annet?

Nærmeste for meg tror jeg er Drammen Reball.

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry for at jeg spør da >.>

men jeg vet det er en sport... jeg bare lurte om det var trening for lag eller noe sånt...

Skrevet

Siden jeg hadde lyst på å kjøpe meg en marker, men er det noen treninger for lag eller noe sånt?...

Skrevet

Det finnes vel organiserte lag, hvor flere sammles en/flere ganger i uka for å spille, hvis det var det du mente. Du kan jo sikkert spørre på Drammen reball om de vet om noen klubber som trenger flere medlemmer.

Skrevet

Takk Sinna Gurk! :)

Jeg tenkte å spørre på Drammen Sniper, jeg skal dit på halloween, så jeg får spørt da, men blir det paintball eller reball team i Norge? USA er det jo for det alle meste paintball, men det har vært paintball ett ut av seks steder jeg har vært.

Takk iallefall :)

Skrevet

Teamet i drammen(Sniper) trener med reball, og når det er turneringer brukes det maling. De har et elitelag, vet ikke om de har mer enn et.

Skrevet (endret)

ja det er jo reball, og må man kjøpe malings kule posene selv når man går i turnering? :)

Endret av O²C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...