Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Her er reglene jenter


Anbefalte innlegg

Du har en kjæreste som er whipped ;) Hva får deg til å tro at dere kan forlange at vi skal legge ned sete for dere, når vi ikke kan forlange at dere skal ta opp sete for oss? Begynner dama å ta opp sete for meg, skal jeg jammen meg begynne å legge ned sete for henne. Likestilling is a bitch, sånn er det.

 

Ikke spesielt. Whipped? Haha, den var god. Med tanke på at det er jeg som jobber og faktisk er grunnen til at han har mat på bordet hver måned, så er det minste han kan gjøre å ta ned toalettsetet. Ja, likestilling is a bitch indeed.

 

Ja da har du han rundt lillefingern da med det pressemiddelet der ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en kjæreste som er whipped ;) Hva får deg til å tro at dere kan forlange at vi skal legge ned sete for dere, når vi ikke kan forlange at dere skal ta opp sete for oss? Begynner dama å ta opp sete for meg, skal jeg jammen meg begynne å legge ned sete for henne. Likestilling is a bitch, sånn er det.

 

Ikke spesielt. Whipped? Haha, den var god. Med tanke på at det er jeg som jobber og faktisk er grunnen til at han har mat på bordet hver måned, så er det minste han kan gjøre å ta ned toalettsetet. Ja, likestilling is a bitch indeed.

 

Ja da har du han rundt lillefingern da med det pressemiddelet der ;)

 

Pressmiddel? Hvilken verden lever du i? Jeg jobber 80 % nå for tiden ved siden av fulltidsstudier. Han er kun student, men er mye hjemme fordi han har lite forelesninger. Jeg gjør ikke det for å slippe unna husarbeidet hvis det er det du tror, men fordi det er jeg som kan jobbe. Men det betyr også at mye av husarbeidet faller på ham. Og dette er vi enige om. For jeg skulle heller gått rundt i huset og tatt ned dolokket etter ham framfor å jobbe så mye som jeg gjør. Men vet du hva? Jeg elsker ham så mye at jeg jobber ræva av meg for at vi skal kunne ha et bryllup, en bryllupsreise og en bolig om 3-4 år. Jeg er den som skal betale ALT dette her alene. Så ikke kom og si til meg at jeg har ham rundt noen som helst finger. Jeg er faktisk så glad i ham at i stedet for å presse ham ut i jobb, så lar jeg det heller falle på meg.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Ja flott... og dette gjelder for alle jenter da eller? Dette er en argumentasjon såpass spesifikk at det ikke blir noen argumentasjon for toalettesetetsaken, men heller et forsvar for deg selv. Så sånn jeg ser det i ditt tilfelle skulle det bare mangle at han tok i et tak, men så diskuterer jeg heller ikke enkelttilfeller her. Jeg trenger ikke vite hvordan dere har det hjemme, men jeg vil gjerne vite: hvis alle forhold hadde vært like hjemme (jobber like mye, gjør like mye osv.), ville du fortsatt forlanget at han skulle legge ned toalettsetet?

Lenke til kommentar

Ja flott... og dette gjelder for alle jenter da eller? Dette er en argumentasjon såpass spesifikk at det ikke blir noen argumentasjon for toalettesetetsaken, men heller et forsvar for deg selv. Så sånn jeg ser det i ditt tilfelle skulle det bare mangle at han tok i et tak, men så diskuterer jeg heller ikke enkelttilfeller her. Jeg trenger ikke vite hvordan dere har det hjemme, men jeg vil gjerne vite: hvis alle forhold hadde vært like hjemme (jobber like mye, gjør like mye osv.), ville du fortsatt forlanget at han skulle legge ned toalettsetet?

 

Ja, i grunn. Eller mener du at da skal gutta kaste de blodige bindene eller tampongene til jentene? Man rydder opp etter seg selv, enkelt og greit - det være seg kopper, kar eller toalettseter. Selv jeg som jobber mye klarer å legge glasset i vasken før jeg går på jobb slik at det blir enklere for kjæresten å vaske opp. Og slik er det med doen også. Jeg bruker f.eks engangslinser. Av slikt blir det søppel. Det er selvsagt jeg som kaster disse, og ikke kjæresten min, fordi det mitt rot. Synes det er ganske naturlig jeg da at man tar ansvar for sitt eget når man bor sammen.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jepp man rydder etter seg selv og klargjør (høffelig) til den andre personen som bor i huset. Du tar de blodige tampongene og setter opp setet, og jeg tørker rundt skåla og setter ned setet. Men hvis ikke du setter opp setet til meg, så setter ikke jeg setet ned til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Vi husker ikke datoer. Marker fødselsdager og bryllupsdager etc på en kallender. Minn oss på dagen flere ganger på forhånd.

 

Hvorfor skal jeg minne deg på? Du, som voksen mann, bør da selv ta ansvar for å huske på det du bør/ønsker å huske! Jeg er ikke moren din!

Så lenge jeg husker når tippekampen starter på lørdagene, skal jeg være fornøyd. Er ikke det bra nok da?

 

Jeg tror forresten Charlotte Q greide å krysse av alle punktene mine på hva slags jente jeg IKKE er ute etter, og jeg er nok ikke den eneste.

Pleier ikke gå etter de verste hurpene jeg heller.

Endret av Konformisten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vent litt nå ToyBoi, hun JOBBER! Så hun slipper :p

Haha, den var god. Med tanke på at det er jeg som jobber og faktisk er grunnen til at han har mat på bordet hver måned, så er det minste han kan gjøre å ta ned toalettsetet. Ja, likestilling is a bitch indeed.

 

Ingen vits å gjøre narr av meg. Men, fordi du klarte å miste poenget: den som er mest hjemme gjør også mest hjemme. Ganske naturlig deal spør du meg.

Lenke til kommentar

Vent litt nå ToyBoi, hun JOBBER! Så hun slipper :p

Haha, den var god. Med tanke på at det er jeg som jobber og faktisk er grunnen til at han har mat på bordet hver måned, så er det minste han kan gjøre å ta ned toalettsetet. Ja, likestilling is a bitch indeed.

 

Neida men jeg skjønner faktisk den ass, man skal yte likt for hverandre, ingen skal være noens slave, og utgifter burde dekkes likt :) Allikevel kunne det virke som at hun har han rundt lillefingeren og presser han med mat på bordet (slapp av yvonne jeg sier ikke at du gjør det, bare sier at det ikke er et scenario av en annen verden som du vil ha det til å høres ut som). For ved første øyekast virket det som et pressemiddel for få han til å gjøre som du ville ;)

 

Vent litt nå ToyBoi, hun JOBBER! Så hun slipper :p

Haha, den var god. Med tanke på at det er jeg som jobber og faktisk er grunnen til at han har mat på bordet hver måned, så er det minste han kan gjøre å ta ned toalettsetet. Ja, likestilling is a bitch indeed.

 

Ingen vits å gjøre narr av meg. Men, fordi du klarte å miste poenget: den som er mest hjemme gjør også mest hjemme. Ganske naturlig deal spør du meg.

 

Helt enig i den

Lenke til kommentar

Men du går vel bare på do hjemme, når du selv er hjemme?

 

Forstår ikke helt hvordan han skal flippe på dolokket når du er borte, det har det da ingen hensikt? Jo han kan forberde for det förste dobesöket ditt såklart.

 

Eh? Med tanke på at selv gutter må bruke toalettsetet en gang i blant, med mindre man vil ha bajs over hele badet, så klarer jeg ikke helt å se hvor vanskelig det kan være. Slike forberedelser vil i de fleste tilfeller være ganske nyttige, siden det er han som er mest hjemme - og jeg regner med at han ikke bare tisser hele tiden, med mindre man planlegger slikt til punkt og prikke (hvilket jeg tviler på at han faktisk gjør). Han ofrer litt, og jeg ofrer litt. Det er vel det som er en del av det å være sammen, og det er mitt generelle hovedpoeng.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg tar aldri ned dolokket. Ingen jeg kjenner tar ned dolokket, verken kvinner eller menn. Er ikke så vanlig tror jeg.

 

Snakk om doringen, den man sitter på.

 

Men du går vel bare på do hjemme, når du selv er hjemme?

 

Forstår ikke helt hvordan han skal flippe på dolokket når du er borte, det har det da ingen hensikt? Jo han kan forberde for det förste dobesöket ditt såklart.

 

Eh? Med tanke på at selv gutter må bruke toalettsetet en gang i blant, med mindre man vil ha bajs over hele badet, så klarer jeg ikke helt å se hvor vanskelig det kan være. Slike forberedelser vil i de fleste tilfeller være ganske nyttige, siden det er han som er mest hjemme - og jeg regner med at han ikke bare tisser hele tiden, med mindre man planlegger slikt til punkt og prikke (hvilket jeg tviler på at han faktisk gjør). Han ofrer litt, og jeg ofrer litt. Det er vel det som er en del av det å være sammen, og det er mitt generelle hovedpoeng.

 

Nei slike forberedelser er ikke vanskelige... for noen av kjønnene. Og nei, jeg diskuterer ikke ditt enkelttilfelle her yvonne.

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

Kjære, jeg vil bare ikke ligge med deg mer, men siden sterke hint tydeligvis ikke virker, skal jeg bare si det rett ut og se hvor glad du blir?

Så snart du kommer over det faktum at et par ganger i måneden er mer enn nok for meg nå som du ikke er ny og spennende lengre, pus :)

Nei! Det, akkurat som dekkskift og spylervæske, er DIN jobb, og takler ikke du det, finner jeg en som vil!

Det vet jeg. Det er DU som ser ut som du kommer rett fra en dårlig cartoon på tv.

Ja, så SLUTT med det, din tøffel.

Jeg vil at du skal hive halvparten av de fæle T-skjortene dine, gå kokkekurs og ta deg en jobb som gir deg flere timer og mer penger så jeg slipper å føle meg som den ansvarlige av oss. Happy?

 

Si meg, ligger ikke problemet her i at du ikke burde väre sammen med denne personen?

 

Har selv hatt et mildt sagt forjævlig forhold, men dømmer såklart ikke alle jenter etter det. Du virker i overkant bitter :)

 

 

Edit: Og angående dolokk greia dropper jeg ut av den diskusjonen, jeg kommer aldri til å klare å bry meg om det uansett, sorry :dontgetit:

Endret av Sebbe
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...