Gå til innhold

Kommenter mitt oppsett - har også noen spørsmål!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok gi oss noe mer informasjon her altså.

 

Du nevner SSD og dobbelt med minne, men har alikevel ikke lagt til et hovedkort og har valgt veldig "budsjetts" komponenter.

 

Hva er budsjettet ditt her?

 

Mtp oppgraderinger syntes jeg det er et tullete utsagn, men mindre du kjøper ny rigg veldig ofte, så kan det jo like godt hende at W8 er ute før du kjøper nytt.

 

Du kan bruke OEM så lenge du vil hvis du bruker det samme hovedkortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du må nok gi oss noe mer informasjon her altså.

 

Du nevner SSD og dobbelt med minne, men har alikevel ikke lagt til et hovedkort og har valgt veldig "budsjetts" komponenter.

 

Hva er budsjettet ditt her?

 

Mtp oppgraderinger syntes jeg det er et tullete utsagn, men mindre du kjøper ny rigg veldig ofte, så kan det jo like godt hende at W8 er ute før du kjøper nytt.

 

Du kan bruke OEM så lenge du vil hvis du bruker det samme hovedkortet.

Voldsom kritikk her.

Han lurer vel strengt talt på hvor mye han må bruke for og få en OK gamer og ikke mer.

Ellers så lurer han på om han trenger mer minne og eventuelt en SSD-disk vist det gir utslag i gaming.

Hovedkort har han vel strengt talt og valgt vist du faktisk ser på det oppsettet han har satt sammen.

 

Til TS:

Ser veldig greit ut det der, hadde valgt en annen strømforsyning, ettersom den du har valgt er kjent for og være trøblete, f.eks denne er et bedre valg til ikke så veldig mange skrukker ekstra.

SSD kan være verdt for deg vist du er av typen som restarter pcen ofte og åpner og lukker programene dine opp og ned for å se hvor raskt det går :tease: Neida, typisk store spill som f.eks. GTA og WoW henter mye data fra harddisk, her kan SSD være en fordel, rent FPS messig ellers er det lite og hente.

I en veldig gjennomsnittlig gaming rig holder 4 GB mer enn nok, så du trenger ikke å endre noe der.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...