PT Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hva skal man skrive for at det åpnes et nytt vindu etter ca 5 sekunder? Og hva skal man skrive for at det åpnes et nytt vindu når man kommer inn på siden. Vet at er er noe slikt som body onload.
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Noe slikt...? <HTML> <HEAD> <SCRIPT LANGUAGE='javascript'> function fncGo() { window.open('popup.html');} function fncTest() {setTimeout('fncGo()',5000);} </SCRIPT> </HEAD> <BODY ONLOAD='fncTest()'> Dette er hovedvinduet </BODY> </HTML>
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det?
Dahl Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det? Og hva mener du med det? At du kan trykke på en knapp for å lukke popuppen?
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Nei. Jeg mener at når en side lukkes kommer det en ny popup
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Det funker, men jeg trenger en exit-popup også. Noen som har det? Tja.. hva med ONUNLOAD='fncPopup()'
PT Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Er det seriøst, eller er det bare noe du gjetter på? Har ikke mulighet for å prøve det akkurat nå
Dahl Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Er det seriøst, eller er det bare noe du gjetter på?Har ikke mulighet for å prøve det akkurat nå Det er nok ikke bare noe han gjetter på.... Jeg tror også att det skal funke.
b-urn Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Det funker det, med et lite forbehold. I IE6.0: fungerer både hvis du skifter side og hvis du lukker browservinduet. I NS/Opera fungerer det kun når du skifter side, ikke når du stenger ned browservinduet. Edit: Skriveleif
Dahl Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Det funker det, med noen et lite forbehold. I IE6.0: fungerer både hvis du skifter side og hvis du lukker browservinduet. I NS/Opera fungerer det kun når du skifter side, ikke når du stenger ned browservinduet. Det er riktig. Tror ikke det finnes en måte å få det til å funke i opera/netscape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå