k1ngkong Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Jeg har en lisensnøkkel til office 2010 på en skolepc som jeg brukte i fjor. Nå har jeg kjøpt en ny notebook PC og ønsker å bruke lisensen på den nye pc'en istedet, men jeg finner ingen steder jeg kan laste ned windows office professional plus 2010. Er det mulig å få det installert uten cd? Og hvis lisensen bare godtas på en pc, kan jeg da avinstallere office på den gamle og bare ha office på den nye notebooken? Takker for svar på forhånd.
B4stian Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det er mulig du kan laste det ned her. Ang. lisens og sånn spørs det jo på hvor mange lisenser du har og det er en OEM-lisens el.l. Office 2010 er jo relativt nytt, så i fjor kan du neppe ha hatt en 2010-lisens.
k1ngkong Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Skrevet 6. oktober 2010 Når jeg tenker meg om, så var det i Juli jeg fikk lisensen, beklager så mye. På den siden står det at nøkkelen inneholder 25 tegn, men min nøkkel har bare 20. Lurer på om det er noe forskjell på Microsoft Office Professional Pro 2010 og andre office programmer? Produkt-ID og lisensnøkkel er det samme? Jeg fant nøkkelen på hjelp-menyen i Word.
B4stian Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Men hvor kjøpte du lisensen din? Står mer her om hvor du finner den. Har du fått den via skolen el.l. må du nok ta kontakt med dem. Du kan vel også laste ned en prøveversjon her som du skal kunne aktivere med en produktnøkkel. Om den er på 20 eller 25 tegn tør jeg ikke si.
k1ngkong Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Har fått lisensen via skolen. Jeg prøvde å laste ned den prøveversjonen og bruke min nøkkel, men det funket ikke. Ser ut som jeg må punge ut for en lisens selv, men 700-800 kroner for en nøkkel synes jeg er temmelig dyrt! Er det noen måte å få nøkkelen billigere? Både komplett og netshop har skyhøy pris. Endret 7. oktober 2010 av k1ngkong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå