Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan treffe henne igjen?!?


Gjest karlerik

Anbefalte innlegg

Gjest karlerik

Hei!

Jeg har et lite problem jeg nå trenger litt hjelp til. Så en jente på byn sist uke, en utvekslingsstudent, som jeg ble umiddelpart betatt av. Rakk ikke å prate med henne eller noe slikt, men får henne ikke ut av hodet, muligens fordi jeg ikke fikk sjansen til å prøve meg, ettersom jeg måtte gå. Angrer bittert på dette. Vel, problemet er hvordan jeg skal komme i kontakt med henne? Jeg har en venninne som er hennes bekjent, men ikkenoe mer enn det. Av den grunn vet jeg hva hun heter, og kan skaffe telefonnr hennes. En kompis foreslo å sende henne en mld, men dette er noe jeg egentlig ikke vurderer. Dersom jeg hadde vært jente og studert i et annet land og fått mld av en random, hadde jeg blitt litt redd. Å add'e henne på facebook er også noe som har blitt nevnt, men ettersom vi som sagt er randoms for hverandre er sjansen stor for at jeg fremstår som en tosk, dersom jeg gjør dette og det ikke er noe spesielt jeg har å si henne, eller at hun "ignore".

 

Problemet er altså hvordan i all verden jeg skal komme i kontakt med denne jenta. NOen som har noen forslag? Dersom jeg først kommer i prat med henne er det ingen problem å ta det derfra, men det er altså den første delen, å treffe henne igjen, som byr på utfordringer.. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette til å skje?:p hehe.. høres dumt ut, men jeg ble skikkelig betatt av henne med en gang, og vil gjerne få sjansen til å slå av en prat:) hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i min lille by er det et sikkert triks å henge på utestedene i helgene, siden vi bare har sånn... 3.

Ser ikke noe galt i å adde på face egentlig. Jeg ble en gang addet av en som satt seg inn i en bil samtidig som jeg gikk forbi på fortauet ved siden av, jeg godtok jeg. Har også selv addet et par halvfaste kunder fra jobbene mine, men da pleier jeg å vurdere: Har personen typ 400 venner, eller 50? Dvs, ser personen på facebook som friendbook, eller hehe, facebook? Hvis du skjønner.

 

Har litt samme problemet selv akkurat nå, men face og tlf er vel gjerne eneste muligheten du har, så benytt deg av dem, eller den felles bekjente venninnen din.

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Gjest karlerik

Her i min lille by er det et sikkert triks å henge på utestedene i helgene, siden vi bare har sånn... 3.

Ser ikke noe galt i å adde på face egentlig. Jeg ble en gang addet av en som satt seg inn i en bil samtidig som jeg gikk forbi på fortauet ved siden av, jeg godtok jeg. Har også selv addet et par halvfaste kunder fra jobbene mine, men da pleier jeg å vurdere: Har personen typ 400 venner, eller 50? Dvs, ser personen på facebook som friendbook, eller hehe, facebook? Hvis du skjønner.

 

Har litt samme problemet selv akkurat nå, men face og tlf er vel gjerne eneste muligheten du har, så benytt deg av dem, eller den felles bekjente venninnen din.

 

Takker for svar! Har prøvd å henge litt på utestedene, men siden byen jeg bor i har sånn.. 20 + stk, har ikke dette gitt resultat:p mulig du har rett, hun har 499 friends på face, så muulig jeg hadde blitt godtatt, men vet ikke hva jeg skulle sagt til henne i en slik sammenheng. er noe annet det enn å bare treffe på henne, da kunne jeg dratt en annen tilnærming.

 

Hun har forøvrig opprettet et arrangement som er åpent, og virker som om hvem som helst kan komme basert på informasjonen, men føler det blir for dumt å bare "attend"'e der:p men blir nok ut den kvelden der hvertfall, for de ender vel opp på byn! :) meen så er problemet igjen at vi har så mange utesteder:p hehe.. ikke lett dette her.

Lenke til kommentar

Her i min lille by er det et sikkert triks å henge på utestedene i helgene, siden vi bare har sånn... 3.

Ser ikke noe galt i å adde på face egentlig. Jeg ble en gang addet av en som satt seg inn i en bil samtidig som jeg gikk forbi på fortauet ved siden av, jeg godtok jeg. Har også selv addet et par halvfaste kunder fra jobbene mine, men da pleier jeg å vurdere: Har personen typ 400 venner, eller 50? Dvs, ser personen på facebook som friendbook, eller hehe, facebook? Hvis du skjønner.

 

Har litt samme problemet selv akkurat nå, men face og tlf er vel gjerne eneste muligheten du har, så benytt deg av dem, eller den felles bekjente venninnen din.

 

Du kommer meg i forkjøpet, old frend.

 

He he morsomt. Du har snappet opp mye av sjargongen,ser jeg. Meenn.. ble vel litt mye????

 

Takker for svar! Har prøvd å henge litt på utestedene, men siden byen jeg bor i har sånn.. 20 + stk, har ikke dette gitt resultat:p mulig du har rett, hun har 499 friends på face, så muulig jeg hadde blitt godtatt, men vet ikke hva jeg skulle sagt til henne i en slik sammenheng. er noe annet det enn å bare treffe på henne, da kunne jeg dratt en annen tilnærming.

 

Hun har forøvrig opprettet et arrangement som er åpent, og virker som om hvem som helst kan komme basert på informasjonen, men føler det blir for dumt å bare "attend"'e der:p men blir nok ut den kvelden der hvertfall, for de ender vel opp på byn! :) meen så er problemet igjen at vi har så mange utesteder:p hehe.. ikke lett dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...