MoonGirl Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hallo Jeg kom på et spill jeg spilte litt for en god del år siden. Det er et vinterspill, hvor man kan velge masse forskjellige ting å gjøre som f.eks å kaste snø ball på pingviner (tror jeg det var). Husker veldig lite fra dette spillet desverre. Men husker spesielt det var en bane hvor man sto på ski og man måtte passe opp for hindringer i veien, og i tillegg passe på at et lite monster ikke tok å spiste deg (Det løp etter deg ned bakken) (Dette er et PC spill) Hmm... Endret 2. oktober 2010 av Mary_5
arthoz Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Er nok 2 forskjellige spill du tenker på, det downhill med monster heter SkiFree, det andre kan være Ski or Die, men det er unger man kaster snøballer på fra en borg =)
MoonGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Skrevet 2. oktober 2010 Club Penguin? Desverre ikke dette. Det er et som er mye eldre. Kanskje 1998/99. Tror kanskje det var et OL spill. Men takk for du letet
MoonGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Skrevet 2. oktober 2010 Er nok 2 forskjellige spill du tenker på, det downhill med monster heter SkiFree, det andre kan være Ski or Die, men det er unger man kaster snøballer på fra en borg =) Jaaa!! De var det Trodde det var samme spill jeg Å guuud så gammelt det var, kan ikke minnes det var så dårlig kvalitet, hehe
ochi9le Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 SkiFree! Hahaha. Husker jeg ALDRI klarte å komme meg forbi et monster. Noen som noensinne klarte dette?
arthoz Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Jada, fint mulig, må bare ikke være så elendige vi var som barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå