Gå til innhold

Bestilt brev fra komplett


Anbefalte innlegg

Hei bestilte imorges halo reach fra komplett og sjekka nå i ettermiddag forespørselen og da var spillet sendt:-) Jeg bor i sandefjord og spillet blir etter all sannsynlighet sendt fra lageret der... Jeg kommer ikke hjem til fjordn før på søndag og jeg lurte på om noen hadde noen erfaringer fra posten om og få brev i posten dagen etter det ble sendt:-)

 

Robban

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg bor i Trondheim og har opplevd 3 dager, men da er det blitt sendt samme dag som jeg bestilte og posten var snill.

Men hvorfor tok du ikke at du kan hente på Pickup pointet til Komplett i Sandefjord når du bor der?

Kommer ikke hjem før på søndag, og hvis det er er postkassa hjemme når jeg kommer hjem da så hadde det vært supert. Brevet mitt ble bestilt og sendt idag og jeg bor i samme byn, men må kanskje opp til post-terminalen i stokke før det blir sendt ned til sandefjord igjen, dette burde være mulig og få til på en dag,, For meg nå så er det sånn at jeg tror nesten jeg blir sur hvis det ikke kommer i postkassa imorra...! Eller er i postkassa nå jeg kommer på søndag:p

 

Noen flere erfaringer?:-)

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...