Lixxon Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 her er et bildet av en mappe hvor alt skal slettes; http://bildr.no/view/730774 når jeg velger en av de og trykker på slett/delete spørr systemet meg om jeg vil slette denne filen for godt. og i det jeg trykker ja får jeg melding om at " det angitte filnavnet er ikke gyldig eller for langt. Angi et annet filnavn. Jeg legger til at de fleste av disse filene står det i informasjo: " sist endret 02.01.1995 klokka 11:48" Jeg hat også prøvd og "gi nytt navn" til fila, men det vil ikke endres. Hvordan kan jeg slette dette?
FlinkeFreddy Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Har du prøvd å ta backup av det du skal beholde, for deretter å formatere minnepennen?
Lixxon Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Har du prøvd å ta backup av det du skal beholde, for deretter å formatere minnepennen? skal prøve på det nå
PerB Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Etter bildet å dømme er filtabellen ødelagt. Dette inkluderer pekere og info om filer/mappers struktur og lengde. Løsningen (forutsatt at det ikke er noe du må forsøke å redde) er reformatering
Stigma Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) En checkdisk av volumet burde også kinne løse slike typer problemer - men reformatering er jo også en løsning om du ikke har hastverk... Backup er i uansett tilfelle å anbefale. -Stigma Endret 1. oktober 2010 av Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå