Gå til innhold

Nokia 6700 Slide med personlighetsforstyrrelser.


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake tok jeg en nøye overveid avgjørelse om å bytte abonnement, og i den forbindelse skaffe meg en ny tlf. En liten, rød, sexy sak med slidefunksjon og greier. Kjempesøt, det er det den er. Men, jeg begynner å tro at Nokia har et seriøst problem med sine mobiltelefoner. Jeg har hatt Nokia i 12 år, men de siste 3 årene har gått meg litt på nervene, hva mobiltlf angår...

*Den konvolutten som dukker opp i displayet ved nye meldinger, blinker KONSTANT.

*Tlf henger seg opp, så jeg hverken får skrevet melding, kommet meg inn i menyen o.l. Da må jeg skru av faenskapet, noe som igjen fører til at meldinger blir borte, bilder blir borte...

*Når den ringer, starter den med en ringetone JEG har valgt, for så å plutselig bytte til Nokiatune. Ikke skummelt i det hele tatt, neiiida. :ermm:

 

HVA F... ER DET SOM ER GALT MED DEN LILLE JÆV....???

 

Jeg har slitt så mye med tlf som ikke vil fungere. Alt jeg vil ha, er en tlf som virker. Jeg vil ringe med den, sende meldinger med den, bruke den som vekkerklokke og ta bilder av ungen min. Er det så forbasket mye å forlange av en tlf?

 

Noen som vet hva som er galt, og kan dette fikses uten at jeg må sende inn tlf til reparasjon?

 

Og: Vet noen hvordan jeg får vekk all infoteksten i displayet som ødelegger for det fine bakgrunnsbildet mitt?

 

På forhånd takk. *går og spiser sjokolade og venter i spenning*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...