Gå til innhold

Ludomobil-totalt manglende kundeoppfølging


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ny her på forumet, men håper noen her kan hjelpe meg.

Bestilte for litt siden 3 abonnement fra ludomobil.

2 av abonnementene fungerer ikke på mms og internett!

Har en X10 mini, og en X10 mini pro som ikke fungerer på dette.

Ferdigoppsettene deres funker ikke. Prøvde andre manuelle innstillinger jeg fant på siden deres, men uten hell. Kan få til nett, men ikke mms.

Har ringt dem sikkert 10 ganger i løpet av 2-3 uker. Alle svarer forskjellig hva jeg skal gjøre, prøvd alt uten hell.

Hver gang LOVER de å ringe meg opp igjen for å løse problemene. Har med andre ord blitt holdt for narr hver gang. De har ikke ringt meg i det hele tatt!

Hva kan jeg gjøre? Nekte å betale regningen? Aldri vært borti mer amatørmessig mobiloperatør!

Håper inderlig noen her kan hjelpe. Har ikke lyst til å styre mer med å bytte operatør.

Men kanskje det er det beste for å få kundeservice. Andre som har dårlig erfaring med ludomobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Her er noen tips til deg:

 

1. Sjekk at alle utenforstående APN innstillinger er fjernet. Dette finner du under innstillinger -> trådløse nett -> mobile nettverk -> aksesspunkt.

 

2. Dobbeltsjekk at du er koblet til Ventelo og ingen andre operatører.

 

3. Hvis det ligger gamle MMS i innboks og utboks som du ikke har mottatt, så slett disse. Alle gamle MMS som du ikke har fått mottatt ligger å trigger på feil innstillinger og blokkerer nye MMS som kommer inn/ut.

 

Hvis ikke dette fungerer så må det sterkere midler til, feks en resetting av hele telefonen.

 

Skulle du fortsatt oppleve problemer, så send mail til kundeservice og be om at de videresender mailen din til Kristoffer. Si gjerne at du er fra diskusjon.no.

 

Håper dette vil hjelpe. Vi ønsker å tilby ypperste kvalitet på kundeservice.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Her er noen tips til deg:

 

1. Sjekk at alle utenforstående APN innstillinger er fjernet. Dette finner du under innstillinger -> trådløse nett -> mobile nettverk -> aksesspunkt.

 

2. Dobbeltsjekk at du er koblet til Ventelo og ingen andre operatører.

 

3. Hvis det ligger gamle MMS i innboks og utboks som du ikke har mottatt, så slett disse. Alle gamle MMS som du ikke har fått mottatt ligger å trigger på feil innstillinger og blokkerer nye MMS som kommer inn/ut.

 

Hvis ikke dette fungerer så må det sterkere midler til, feks en resetting av hele telefonen.

 

Skulle du fortsatt oppleve problemer, så send mail til kundeservice og be om at de videresender mailen din til Kristoffer. Si gjerne at du er fra diskusjon.no.

 

Håper dette vil hjelpe. Vi ønsker å tilby ypperste kvalitet på kundeservice.

 

 

Skal prøve det du nevner, men tror jeg har gjort det.

Det er nye telefoner, men testet etterpå med andre Simkort fra andre leverandører. Virker da.

Rart jeg må gå på et åpent forum for å få hjelp fra Ludo.......

Kundeservice er null verdt når jeg ringer. De har ikke foretatt seg noe som helst, og la være å ringe igjen for oppfølging gang etter gang er bare forkastelig og slett service.

La igjen en meget krass mail i kveld med mobilnummeret mitt. Mulig de gidder ringe meg da..... Det bør de. Begynner å bli forbannet.

 

edit:

Testet nå, funker ikke. Ringer i morgen. Har de ikke klart svar da, så bytter jeg operatør.

Bytter til et selskap som følger opp. Netcom var bra, men måtte bytte, da de ikke har forhold der jeg har hytte.....

Hvilke andre operatører anbefaler dere med bra kundeservice?

Endret av a21
Lenke til kommentar

edit:

Testet nå, funker ikke. Ringer i morgen. Har de ikke klart svar da, så bytter jeg operatør.

Bytter til et selskap som følger opp. Netcom var bra, men måtte bytte, da de ikke har forhold der jeg har hytte.....

Hvilke andre operatører anbefaler dere med bra kundeservice?

 

Kanskje du skal prøve OneCalls Gavepakke?

https://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php

 

Veldig bra deal, samt at OneCall har Telenor-dekning. Kundeservicen vet jeg ikke så mye om, da jeg nettopp har bestilt OneCall selv - men den er sikkert bedre enn Ludo sin.

Lenke til kommentar

Jeg fikk hjelp av Kristoffer her fra Ludomobil.

Han ringte meg opp neste dag, etter at jeg la igjen en meget skarp mail hos dem.

Nå fungerer alt. Men årsaken vet jeg ikke, da det plutselig bare virket med samme nedlastinger, og på begge telefonene.....

Mistenker at Ventelo har endret oppsettet. Ludomobil bruker deres oppsett.

Meget bra hjelp av Kristoffer, og setter pris på det, men kundeservicen ellers virker alt annet enn profesjonell. Får håpe de skjerper seg.

Lenke til kommentar

Man får som regel det man betaler for. Dersom en bedrift kutter inntektene sine kraftig på ett sted, så må de som regel kutte utgifter et annet sted for å få det til å gå opp. Noen ganger er det da kundeservice som må lide for dette.

 

Ludomobil er uansett forbilledlig ærlige hva abonnementsvillkår angår.

Sjekk villkårene til tele 2 sheriff for et skoleeksempel på hvordan man legger inn små villkår kun for å se bra ut på telepriser.no, for å skjule at man i realiteten driver med svindel.

Lenke til kommentar

Ludomobil er uansett forbilledlig ærlige hva abonnementsvillkår angår.

Sjekk villkårene til tele 2 sheriff for et skoleeksempel på hvordan man legger inn små villkår kun for å se bra ut på telepriser.no, for å skjule at man i realiteten driver med svindel.

 

Jeg må nesten spørre hva som er svindel med Tele2 Sheriff? De har flere "fordeler og forutsetninger" som de kaller det som ligger åpent på nettsiden som, som jeg ikke ser noe galt med. Ellers finnes det ikke egne vilkår for Sheriff, utover de generelle vilkårene for Tele2 Mobil såvidt jeg kan se. Så vennligst opplys oss når du slenger ut ord som svindel.

Lenke til kommentar

Jeg må nesten spørre hva som er svindel med Tele2 Sheriff? De har flere "fordeler og forutsetninger" som de kaller det som ligger åpent på nettsiden som, som jeg ikke ser noe galt med. Ellers finnes det ikke egne vilkår for Sheriff, utover de generelle vilkårene for Tele2 Mobil såvidt jeg kan se. Så vennligst opplys oss når du slenger ut ord som svindel.

 

1. Dra på telepriser.no

 

2. Sjekk kriteriene for å havne langt oppe på listen over billigste abonnement for "lavt forbruk"

 

3. Sjekk villkårene for tele2 sheriff, sammenlign.

 

4. Ta tilbake det poengløset innlegget ditt.

 

Jeg går ut ifra at du er for lat til å gjøre dette, så jeg lager et eksempel:

Hos tele 2 sheriff koster 5 mms 0 kroner, mms nummer 6 må man betale ekstra for selv om man tror at "inkludert forbruk" betyr at man kan disponere gratisbeløpet som man vil.

Dette er svindel etter min mening.

 

Neste gang du vil diskutere på voksenbordet får du argumentere som en voksen.

Lenke til kommentar

Neste gang du vil diskutere på voksenbordet får du argumentere som en voksen.

 

Nå må du bare passe munnen din, slik svada hersketeknikk får du dra lengre ut på landet med. Du slenger ut påstander om svindel, og da forventer jeg at du begrunner det. Men jeg har bedre ting å bruke tiden på en å svare en persons om åpenbart ikke vet hvordan man diskuterer ting, eller tåler at noen ber om begrunnelse på sterke påstander.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra at du er for lat til å gjøre dette, så jeg lager et eksempel:

Hos tele 2 sheriff koster 5 mms 0 kroner, mms nummer 6 må man betale ekstra for selv om man tror at "inkludert forbruk" betyr at man kan disponere gratisbeløpet som man vil.

Dette er svindel etter min mening.

MMS nummer 6 betaler man ikke ekstra for. Man betaler for den, men ikke noe ekstra.

 

Når man som forbruker velger å bli kunde så er man selv ansvarlig for å lese og forstå vilkår og priser for produktet man kjøper. Hvis man da velger å "tro" hva som inngår i produktet så kan man ikke rekke armene i været og skrike svindel når man oppdager at det man "tror" ikke stemmer overens med det som faktisk står skrevet i avtalevilkår, og/eller i prisoversikter på flere nettsteder, blant annet firmaets offisielle hjemmesider.

 

Neste gang du vil diskutere på voksenbordet får du argumentere som en voksen.

Jeg håper du velger å følge ditt eget råd neste gang du velger å delta i en debatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...